یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس فتای پایتخت با اشاره به اینکه متهم با چاپ برچسب‌های تقلبی تاریخ انقضای داروها را تغییر داده بود، بیان کرد: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا به فروش داروهای فاسد و تاریخ‌گذشته تحت عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد.

وب‌گاه عصر ایران

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برند‌های مختلف لوازم آرایشی را در پیج شخصی خود انجام می‌داد، حدود پنجاه هزار نفر فالوئر داشت، غروب چهارشنبه او از طبقه هفتم یک برج لوکس خود را از روف‌گاردن به پایین پرتاب می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

پنیر منبع عالی کلسیم، چربی و پروتئین است. همچنین حاوی مقادیر زیادی ویتامین A و B-12 به همراه روی، فسفر و ریبوفلاوین است.

خبرگزاری دانشجو

رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هیچ یک از مراحل قانونی را برای رسیدگی در صحن مجلس طی نکرده است و اصولا باید این موضوع را منتفی بدانیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزاری الکترونیکی انتخابات را عامل کاهش شایعات عنوان کرد و گفت: اقدامات وزارت کشور در دور دوم، دقت و سرعت شمارش آرا را افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا دبیر ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب گفت: اُمناء تشکلی نیست که یک شبه و در ایام انتخابات و با اهداف کوتاه مدت و مقطعی تشکیل شده باشد و حتما تداوم خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر محصول شاد با بیان اینکه دانش‌آموزان دو روز قبل از امتحانات، محتوای لازم برای تمامی پایه‌ها و تمام رشته‌ها در امتحانات نهایی را می‌توانند به‌صورت صد درصد رایگان در شاد ببینند، گفت: «این کار برای مخاطبان با هدف اجرای عدالت آموزشی و دسترسی برابر برای همه به اشتراک گذاشته می‌شود.»

وب‌گاه عصر ایران

سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب‌وهوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش‌های اقلیمی ایران، به‌ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی طی سخنانی در میان شهرک نشینان نشینان اسرائیلی که به سیاست‌ها و عملکرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر در جنگ غزه اعتراض دارند و خواستار انجام معامله تبادل اسرا با حماس هستند اعلام کرد: اسرائیل روز‌های سختی را می‌گذراند و چیزی که امروز اسرائیل بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز دارد این...

وب‌گاه الف

مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون توسعه و منابع سازمان حج و زیارت کشور بر آسان سازی سفر حج تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا تمامی روند‌ها برای زائران خانه خدا آسان‌تر شود که زائران با خیال آسوده به این سفر معنوی مشرف شوند.

وب‌گاه عصر ایران

هدف حزب دموکرات این است که با وارد کردن هر چه بیشتر مهاجران غیرقانونی، شهروندان آمریکایی را از حقوق خود محروم کند. با توجه به هجوم گسترده افراد غیرقانونی، سال 2024 احتمالا آخرین انتخاباتی خواهد بود که واقعا توسط شهروندان آمریکایی تصمیم گرفته می‌شود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین، از کاربران محترم خود پرسیده است «از نظر شما اولویت اصلی مجلس آینده چه باید باشد؟»

وب‌گاه مشرق نیوز

در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفساریه‌ای درباره قانون انتخابات مجلس موافقت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده قائنات در مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به مسئولان دولتی عنوان کرد که بانک‌ها به تعهدات خود در پرداخت وام عمل نمی‌کنند.