یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-1| معاون عملیات نیروی قدس سپاه گفت: برخی اوقات ممکن بود علاوه بر ماموریت‌های آموزشی و عملیاتی، شهید حاج رحیمی تیم‌هایی را برای آموزش نیروهای مقاومت به خارج از کشور بفرستد و همزمان میزبان نیروهایی از ملیت‌های مختلف برای آموزش باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مری ترامپ برادر زاده دونالد ترامپ اظهار کرد احمقانه است که فکر کنیم عمویش مشتاقانه به زندان می‌رود اگر قاضی برای نقض حکم ممنوعیت رسانه‌ای در پرونده پرداخت حق السکوت، او را راهی زندان کند. وی در مصاحبه با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی تصریح کرد من فکر می‌کنم این موضوع برای هر کس احمقانه و مضحک است که فکر کند عمویم حتی برای یک شب و یا حتی برای یک بعدازظهر،...

وب‌گاه الف

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند و تا روز جمعه در استان حضور خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد فاضلی به دستگیری صادق زیباکلام واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

منتخب مردم تهران در دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: می‌توان دامنه برگزاری انتخابات الکترونیکی را در دوره‌های بعد گسترش داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های قربانیان و مجروحان سیل‌های اخیر در افغانستان اظهار داشت: فکر و دعای دولت و مردم پاکستان با آنهاست. بیانیه در ادامه نیز بدون اشاره به حکومت طالبان افزود: پاکستان در این شرایط دشوار در همبستگی کنار مردم افغانستان ایستاده است. منابع خبری اخیراً گزارش داده بودند پاکستان به طور غیررسمی...

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس نتایج به دست آمده از انتخابات مجلس در تهران، لیست ائتلاف اصولگرایان (شانا) با 9 منتخب در رتبه یک قرار دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم در حکمی، رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از صادق زیباکلام روز قبل از اینکه روانه زندان شود، را مشاهده می کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: امروز جهان شاهد جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه است و وجدان های آگاه در مقابله با این غده سرطانی بیدار شدند و باید دانست که رژیم صهیونیستی رفتنی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زهرا خدادادی فرزند سلمان خدادادی، یکی از جوان ترین منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی است

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور کشورمان در پیامی از استقبال گرم و پُر شور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

با وجود اینکه نمایندگان مجلس امروز وارد بررسی لایحه مربوط به کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلی آخر هفته شدند اما در نهایت هیچ مصوبه‌ای در این رابطه نداشتند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز استفساریه بند 25 ماده 32 قانون انتخابات مجلس درباره اینکه اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های دولتی و وابسته 6 ماه پیش از ثبت‌نام در انتخابات باید از سمت خود استعفا دهند، را بررسی و با آن موافقت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق سندی دیگری، ادعا شده مبلغ 145 میلیون تومان به حساب خانمی به نام روجا صفرپور واریز شده است. او همان زنی است که در انتخابات 11 اسفند بدون حجاب سر صندوق رای حاضر شد و رای داد و سپس به دیدار رائفی پور رفت. از او در رسانه ها به عنوان خورشید خانم یاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرح استفساریه بندی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره وابسته به شرکت‌های دولتی تکلیف کردند 6 ماه پیش از ثبت نام در انتخابات از سمت خود استعفا دهند.