دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لوموند نوشت: ماجرای فروش مخفیانه اورانیوم تصفیه‌شده موسوم به «کیک زرد» نگرانی‌هایی در محافل واشنگتن و پاریس ایجاد کرده است. این خبر که از سوی رسانه آنلاین «اطلاعات آفریقا» فاش شده است می‌گوید که حکومت نظامی نیجر که از زمان کودتای ژوئیه 2023 در قدرت است، درگیر «مذاکرات محرمانه» با ایران «برای تحویل 300 تن کیک زرد» (اورانیوم تصفیه شده) است. دولت نظامی...

وب‌گاه عصر ایران

در چنین فضایی آقای صدیقی همچنان به‌عنوان امام‌جمعه در نمازجمعه تهران حضور دارند و افکار عمومی همچنان سردرگم است که آنچه در ماجرای ازگل اتفاق افتاد، اساسا قرار است پیگیری شود یا به نتیجه‌ای رسیده است یا خیر؟

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 79 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: بیگانگان تلاش دارند با ایران هراسی کشورهای منطقه را نگران کنند و بگویند اگر ایران قوی است باید از آن بترسید. درحالی که قدرت نظامی ایران صرفا برای دفاع از خودش است. ایران سه قرن است که هیچ جنگی را آغاز نکرده اما اگر تجاوز شده از خود دفاع کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

رحیم پور ازغدی گفت: همین الان بالاترین آمار تجاوز جنسی مربوط به آمریکا است که آزادی مطلق جنسی است. در آنجا حتی آدم‌ها با حیوانات ازدواج می‌کنند. یک آقایی با میمون و یک خانمی با یک خر رفتند و خطبه عقد خواندند؛ حتی یک خانم با خودش ازدواج کرد؛ فیلم‌های آنها موجود است.

وب‌گاه عصر ایران

آن فرد چند روز پیش در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: در روزهای 20 و 30 آوریل زلزله‌ای با قدرت 6 تا 7 ریشتر در شمال غرب ایران به وقوع می‌پیوندد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: مذاکرات رو به جلویی در مسیر ارتقای روابط قاهره و تهران داریم.

وب‌گاه عصر ایران

دکتر مینو محرز گفت: وقتی تعرفه‌ها و دستمزد کادر پزشکی پایین باشد، برای بخش خصوصی نیز به‌صرفه نیست که وارد این حوزه شود و این نیاز به همکاری دولت و بخش خصوصی را بیشتر می‌کند

وب‌گاه عصر ایران

دانشمندان موفق به کشف و ابداع مواد مصنوعی جدیدی شده‌اند که در نهایت می‌تواند به ساخت گوشی‌های هوشمندی کمک کند که به کوچکی یک کارت اعتباری هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معامله با غرب بر سر توانایی‌های دفاعی و میدانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، راهکار کسانی بود که پیشبرد اهداف خود را در تکمیل پروژه برجام با نسخه‌های دوم و سوم جست‌وجو می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصولاً دکتر زیباکلام هرچه می‌کرد تبلیغ برای نظام بود! نه فقط او، بسیاری دیگر هم هرچه می‌گویند تبلیغ برای نظام است. وقتی علیه نظام استدلال سست بیاوری، «استدلال نظام» را قوی کرده‌ای! پس باید به زیباکلام، یک ویلای اختصاصی جایزه داد نه زندان!

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اعتماد از قول یک نماینده سابق مجلس مدعی شد: موضوع فلسطین با دیپلماسی حل‌وفصل می‌شود نه جنگ!

خبرگزاری دانشجو

محمد وحیدی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت: افزایش تعطیلات به معنای تعطیلی خدمات و فرایند‌ها نیست، بلکه هدف از آن ارتقای بهره‌وری از طریق افزایش اوقات فراغت و پویایی جامعه است. تحقیقات نشان داده که افزایش ساعات کار لزوماً به معنای افزایش تولید نیست. وی افزود: با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، می‌توانیم ارتباطات خود با مجموعه کشور‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه فرانسوی لوموند ادعا کرد: دولت نیجر مخفیانه با تهران در مورد «فروش 300 تن اورانیوم تصفیه شده به ارزش 56میلیون دلار» توافق کرده اما آن را انکار می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

لنوو و موتورلا نمی توانند محصولاتشان را در آلمان بفروشند زیرا به دلیل یک دعوی حقوقی فروش برخی محصولات این شرکت ها که مجهز به فناوری خاصی هستند در این کشور ممنوع شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارغ از اینکه اضافه شدن یک روز بر تعطیلی رسمی هفتگی شامل روز شنبه باشد یا پنجشنبه، اصولاً اصل افزودن بر تعطیلی رسمی هفتگی اقدام نادرستی است