یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هیچ یک از مراحل قانونی را برای رسیدگی در صحن مجلس طی نکرده است و اصولا باید این موضوع را منتفی بدانیم.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر ارشاد در حاشیه رونمایی از اثر جدید حسن روح الامین، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیئت عالی نظارت همچنین با بررسی مغایرت‌های مصوبه اصلاحی مجلس درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی با سیاست‌های کلی نظام، اصلاحات انجام شده در مصوبه مجلس را رافع مغایرت‌های پیشین این هیئت تشخیص دادند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرنگاران، سردبیران، مدیران مسئول از امروز می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب نسبت به تهیه بن خرید کتاب به مبلغ یک میلیون تومان اقدام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه افق روشنی از اتصال شهرداری تهران به درگاه ملی مجوزها ندارم، گفت: از شهرداری می‌خواهم که هر چه سریع‌تر نسبت به اتصال درگاه ملی مجوزها به شهرداری تهران اقدام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشستی با دبیران کل گروه‌های فلسطینی در دمشق به بررسی روند نبرد با دشمن صهیونیستی پرداخته و اعلام کرد: مقاومت تا زمان رسیدن به پیروزی به مبارزه ادامه خواهد داد. زیاد النخاله امروز یکشنبه در این نشست تاکید کرد: در حالی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد هشتمین ماه خود شده است مقاومت فلسطین...

وب‌گاه عصر ایران

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه درخواستی از سوی شهرداری تهران برای ساخت هتل در پارک های جنگلی به ما داده نشده است، گفت: «در صورت دریافت چنین درخواستی، با آن مخالفت خواهیم کرد، چراکه این کار با اهداف طرح‌های ما منافات دارد.»

خبرگزاری دانشجو

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تغییر سبک زندگی را از برنامه‌های اصلی دشمنان در حوزه جنگ نرم علیه کشورمان دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهید محمدرضا زاهدی، از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه جداول بودجه تا آخر اردیبهشت ماه از سوی مجلس شورای اسلامی ارسالخواهد شد، گفت: براساس زمانبندی طراحی شده در قانون، احکام همسان‌سازی ان‌شالله از خرداد ماه اجرا و البته معقوقات دو ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در این دیدار ضمن خوش‌آمد گویی به منیر شفیق از تلاش‌های بیش از سه ربع قرن وی در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مبارزه علیه رژیم صهیونستی تقدیر و تشکر کرد. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در این دیدار پیروزی‌های اخیر مقاومت و مردم غزه را تبریک گفت و تاکید کرد: مردم غزه و فلسطین به جهان...

وب‌گاه عصر ایران

آنان به زبان ماندارین به شکلی سلیس و روان صحبت می‌کنند و می‌گویند چین را دوست دارند، اما شرمنده، آنان فیک و ساختگی هستند!

وب‌گاه عصر ایران

از پیش از ظهر دوشنبه تا پایان ظهر سه شنبه (24 تا 25 اردیبهشت) بارش باران، گاهی رگبار شدید، رعد و برق، گاهی وزش باد خیلی شدید، در بعضی نقاط بارش تگرگ به‌ویژه در نیمه شمالی و مناطق غربی استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

درجه سرلشکری شهید «محمدرضا زاهدی» به خانواده ایشان اعطا شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس فتای پایتخت با اشاره به اینکه متهم با چاپ برچسب‌های تقلبی تاریخ انقضای داروها را تغییر داده بود، بیان کرد: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا به فروش داروهای فاسد و تاریخ‌گذشته تحت عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد.

وب‌گاه عصر ایران

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برند‌های مختلف لوازم آرایشی را در پیج شخصی خود انجام می‌داد، حدود پنجاه هزار نفر فالوئر داشت، غروب چهارشنبه او از طبقه هفتم یک برج لوکس خود را از روف‌گاردن به پایین پرتاب می‌کند.