دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره‌های باسابقه پارلمان چون پزشکیان، حاجی بابایی و جعفر قادری در سمت نمایندگی مجلس ابقا شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد راستینه گفت: لایحه عفاف و حجاب به مجلس آمد اما ایرادات اساسی داشت که رفع کردیم و امروز تقریباً تمام ایرادات آنان رفع شده است و رایزنی با شورای نگهبان شده و آماده ابلاغ است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد که لایحه عفاف و حجاب آماده ابلاغ است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «احمد راستینه» سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم اظهار کرد: چند اولویت در کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم مدنظر قرار گرفت که شامل خانواده و جوانی جمعیت، ساماندهی فضای مجازی، ورزش و عفاف و حجاب بود. وی ادامه داد: قانون جوانی جمعیت بر اساس اصل 85 قانون اساسی و در کمیسیون ویژه‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به صورت رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید در جریان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال فراخوان مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، جمعی از محققان و متخصصان کشورمان و چندین کشور دیگر برای اجرای 12 پروژه مشترک تحقیقاتی و گرنت‌های بین المللی درحوزه‌های علوم شناختی اعلام آمادگی کردند. در نشست بررسی و داوری این طرح‌ها، دو طرح مشترک تحقیقاتی هریک با اعطای کمک سه میلیارد ریال از سوی...

وب‌گاه گسترش

تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرده است، و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها این تغییر زمان را به انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه نقدی مرتبط کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 6 و 4 درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی طی روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرهای مختلف کشور مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مرحله‌ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه با رقابت 90 نامزد برای تصدی 45 کرسیِ باقی‌مانده‌ی خانه‌ی ملت به سرانجام رسید و به این ترتیب همه 290 منتخب جدید مجلس شورای اسلامی مشخص شدند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است: آذربایجان شرقی حوزه انتخابیه نمایندگان منتخب تبریز و آذرشهر و اسکو مسعود پزشکیان روح‌الله متفکر آزاد علیرضا...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی طی امشب (22 اردیبهشت) از غرب کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان»، «تسریع در تعیین تکلیف حقوق معلمان خرید خدمات» و «توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق‌العاده به پرستاران کشور» از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (10 اردیبهشت) و تشدید فعالیت آن طی فردا (11 اردیبهشت) خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (10 اردیبهشت) و تشدید فعالیت آن طی فردا (11 اردیبهشت) خبر داد.