یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: آمار قطع 16هزار درخت را تایید می‌کنم البته این درختان آفت‌زده هستند و با گونه‌های مناسب جایگزین می‌شوند اما «خشکاندن درخت» از نظر حقوقی و فنی عبارت درستی نیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه آمار قطع 16هزار درخت را تایید می‌کنم، گفت: کاهش منابع آبی اعم از بارش و آب چاه و سن زیاد درختان این پارک‌ها گفت: این عوامل درختان را مستعد آفت‌زدگی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاسیسات ذخیره سازی زباله هسته ای Asse در آلمان در معرض خطر پر شدن از آب است. بیش از صدهزار بشکه زباله رادیواکتیو در اینجا ذخیره می شود. وزیر محیط زیست ایالت نیدرزاکسن در این باره ابراز نگرانی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار کهگیلویه وبویراحمد نرخ بیکاری استان را شش درصد عنوان کرد و گفت: با افتتاح و پایان ساخت دو ابرپروژه پتروشیمی گچساران و سد چم شیر، جمعیت کارگر این پروژه‌ها بیکار شدند و آمار بیکاری کمی افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نرخ بیکاری استان را شش درصد عنوان کرد و گفت: با افتتاح و پایان ساخت دو ابرپروژه پتروشیمی گچساران و سد چم شیر، جمعیت کارگر این پروژه‌ها بیکار شدند و آمار بیکاری کمی افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: افزایش ابر و باران، وزش باد و رعد و برق تا پایان هفته برای استان پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: افزایش ابر و باران، وزش باد و رعد و برق تا پایان هفته برای استان پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن بود که برای دومین بار، شنبه 29 اردیبهشت سامانه بارشی قدرتمندی وارد شمال استان خراسان به‌ویژه سرخس و مشهد می‌شود. گفت‌وگوی «دنیای اقتصاد» با تعدادی از ساکنان مشهد پیش از ساعت 3 و 20 دقیقه نشان می‌داد که در این روز مدارس تعطیل و تردد بسیار در خیابان‌ها کم شده بود. اداره‌ها و مراکز دولتی تعطیل شدند و بیشتر مغازه‌دارها سر کار نرفتند. به‌نظر می‌آمد که اوضاع روبه‌راه...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه، با ابراز تاسف بیان کرد: متاسفانه این بز کوهی دارای یک جنین ماده هم در داخل شکم بوده که نزدیک زایمان آن بود و موجب از دست رفتن آن نیز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها را در روزهای آینده خواستار شد.

وب‌گاه عصر ایران

تاسیسات ذخیره سازی زباله هسته ای Asse در آلمان در معرض خطر پر شدن از آب است. بیش از صدهزار بشکه زباله رادیواکتیو در اینجا ذخیره می شود. وزیر محیط زیست ایالت نیدرزاکسن در این باره ابراز نگرانی کرده است.

وب‌گاه الف

وزیر نیرو گفت: سد «قیزقلعه‌سی» که به دست مهندسان و پیمانکاران ایرانی طراحی و احداث شده، نمادی از دوستی و مودت بین مردم ایران و جمهوری آذربایجان است که فردا (یکشنبه) با حضور روسای جمهور دو کشور افتتاح می شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناسیسات ذخیره سازی زباله هسته ای Asse در آلمان در معرض خطر پر شدن از آب است. بیش از صدهزار بشکه زباله رادیواکتیو در اینجا ذخیره می شود. وزیر محیط زیست ایالت نیدرزاکسن در این باره ابراز نگرانی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر محیط زیست ایالت نیدرزاکسن آلمان درباره خطر نفوذ آب به تاسیسات ذخیره سازی زباله هسته‌ای در این منطقه که می‌تواند منجر به وقوع یک فاجعه شود، هشدار داد.