یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی از دسترس خارج شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالان بازار می گویند که مجموعه ای از عوامل سیاسی و اقتصادی دست به دست هم داده و همین امر موجب سرد شدن فضای بازار و کاهش حجم معاملات شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا عقب نشینی کرده است، قیمت سکه امامی به 39,900,000 (سی و نه میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.26 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در حاشیه مراسم افتتاح طرح مشترک سد قیز قلعه‌سی بر روی رودخانه مرزی ارس، با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی کورانی عاملی، پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت در 80 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک توفان عمومی بین تلگرام و سیگنال به راه افتاده و تلگرام، رقیب خود را هدف حمله قرار داده و متهم کرده است با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا ارتباط دارد..

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بخشنامه موضوع آیین نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو توسط مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات معاونت برنامه ریزی و مقررات سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

تأثیر هوش مصنوعی بر جامعه به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403، شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ کشتار در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسای جمهور ایران و آذربایجان در بدو ورود به محل افتتاح سد قیز قلعه‌سی، به اتفاق یکدیگر با حضور بر روی تاج سد، از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی، ساخت و تولید دستگاه هوشمند پیش‌بینی و هشدار پیش از تصادف شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه معاریو رژیم اسرائیل نیز امروز یکشنبه به نقل از فرمانده سابق لشکر غزه گفت که ارتش این رژیم در غزه دست و پا میزند و مشخص است که ما اهداف اعلامی خود را نتوانسته‌ایم محقق کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، علی پارسا، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان اتقان خودرو هوشمند (چیتا) در بازدید سید محمد کرباسی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از این مجموعه در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: اتقان خودرو هوشمند (چیتا) که از سال 1399 آغاز به کار کرده در راستای توسعه فناوری‌های نوین در حوزه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الهام رحیمی‌فر با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو گفت: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت) با برگزاری فینال بخش مردان در ازبکستان به پایان رسید.