یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به دولت درباره اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تذکر داد. یک نماینده مجلس به دولت درباره اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تذکر داد. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از افتخارات مجلس یازدهم بوده که امیدواریم با اقدامات سریع از سوی دولت این کار بدون تفسیر رأی اجرایی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقویم 1403 خردادماه منتشر شد. تقویم 1403 خردادماه منتشر شد. 14 خرداد رحلت حضرت امام خمینی

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ریو پارتی» اصطلاحی است که برای اشاره به مهمانی‌هایی استفاده می‌شود که در آنها دی‌جی‌ها برنامه می‌گذارند و موسیقی الکترونیک اجرا می‌شود. این مهمانی‌ها در سال‌های اخیر در ایران هم رایج شده‌اند و به طور زیرزمینی برگزار می‌شوند به گزارش عرشه آنلاین؛ مرکز اطلاعات فراجا چند روز پیش خبر داد اعضای شبکه شیطان پرستی که دارای عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از رئیسی و رئیس جمهور آذربایجان در نقطه صفر مرزی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 7 متصدی یک مغازه که مالخری تلفن‌های همراه می‌پرداختند خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی 45 مال‌باخته شناسایی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر سروش هیچکس خواننده معروف رپ در یک استوری خبر از طلاق خود داد. همسر سروش هیچکس خواننده معروف رپ در یک استوری خبر از طلاق خود داد. به گزارش عرشه آنلاین، از لحظاتی پیش خبر طلاق سروش لشگری ملقب به هیچکس و همسرش آزاده در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت هر دلار آمریکا که بعد از افزایش تنش‌های سیاسی و نظامی در منطقه، در اواخر فروردین به مرز 70هزار تومان رسیده بود، ظرف روزهای گذشته با نزول سنگینی مواجه شد و دیروز به کانال 57هزار تومان سقوط کرد و نسبت به نقطه اوجش در فروردین‌ماه 18درصد کاهش یافت. قیمت دلار در اولین روز هفته با کاهش هزار تومانی در کریدور پنجم عقب‌نشینی کرد و در پله چهارم کانال هفتم از کریدور پنجم معامله شد. بررسی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که تحولات میدان جنگ به نفع اوکراینی‌ها پیش نمی‌رود، روزنامه آمریکایی گزارش داد که مقامات اوکراینی تماس‌های خود را تشدید کرده‌اند و این در حالیست که نیروهای نظامی اوکراینی در تلاش برای حفظ مواضع زمینی در میان پیشرفت روسیه در جهت خارکیف هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به اظهارات دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران سن استعمال دخانیات در ایران به 9 سال رسید. بنا به اظهارات دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران سن استعمال دخانیات در ایران به 9 سال رسید. به گزارش عرشه آنلاین، دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت: استعمال دخانیات به سن 9 سالگی تا 10 سالگی رسیده است و بیشتر دختران کشور مصرف می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد. پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، دوازدهم بهمن ماه سال 1402، کارکنان انتظامات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنج خودرویی که در اولین دور از فروش محصولات برقی در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای برقی در دسترس متقاضیان قرار می گیرند، مشخص شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مساله فلسطین مساله اول جهان اسلام است و تردید نداریم دو ملت ایران و آذربایجان نسبت به حمایت از مردم غزه و نفرت از رژیم صهیونیستی تردید ندارند. همکاری کشورهای مسلمان باید برای حمایت از مردم فلسطین انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرش برهانی رسما کارش را به عنوان سرمربی امیدهای استقلال شروع کرده است. آرش برهانی رسما کارش را به عنوان سرمربی امیدهای استقلال شروع کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از مربیان جوان و پیشکسوتان استقلال که از سوی محمدحسین ضیایی رئیس آکادمی این باشگاه برای همکاری فراخوانده شده، آرش برهانی است.

وب‌گاه ورزش سه

خداحافظی یورگن کلوپ از هواداران لیورپول هرگز اتفاق سادهای نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«اکثریت قاطع مردم در ایران ارتباط اقتصادی با خارج از کشور ندارند و در خصوص آن اقلیت می‌توان تدابیر خاص دیگری اندیشید و درصد اندکی از ادارات و بانک‌ها می‌توانند مشکل اقتصادی تجار و کسانی که ارتباط بین المللی و اقتصادی با خارج از کشور دارند را مرتفع کنند، لذا اینکه بخواهیم با تصویب این مصوبه اکثریت را فدای اقلیت کنیم خلاف عقل، منطق، روش و رویه اسلاف ماست.» رییس دیوان عالی کشور گفت: تعطیلی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: در دید ما، هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.