سه‌شنبه 8 خرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه گسترش

در خانه هنرمندان ایران، برگزیدگان شانزدهمین دوره آئین موزه برتر توسط کمیته ملی موزه‌ها (ایکوم ایران) معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

تمام موزه‌ها، کاخ‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 تعطیل است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اول خردادماه در تقویم کشور جمهوری اسلامی ایران روز بزرگداشت صدرالدین محمد بن ابراهیم قوام شیرازی ملقب به صدرالمتألهین یا ملا صدرا از بزرگان فلسفه اسلامی و از بزرگ‌ترین دانشمندان جهان نام‌گذاری شده است.

وب‌گاه فرارو

اعضای شورای شهر تهران تغییر نام 18 معبر پایتخت را به تصویب رساندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای شورای شهر تهران 18 مورد تغییر نام معابر را با اکثریت آرا به تصویب رساندند.

وب‌گاه عصر ایران

ارسطو (384-322 ق. م) یکی از بزرگترین فیلسوفان تاریخ است و فلسفه اخلاقی و سیاسی او همچنان تأثیرگذار باقی مانده است. اما او همچنین معتقد بود که برای برخی از مردم، «برده بودن» عادلانه و حتی مفید است. او نه تنها برده‌داری را می‌پذیرفت بلکه از آن به لحاظ فلسفی دفاع می‌کرد. اما چگونه ارسطو می‌توانست با چنین درک فلسفی عمیقی، در مورد یکی از اساسی‌ترین مسائل زندگی چنین دیدگاه عجیبی داشته باشد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

تغییر نام 18 معبر با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به اعلام روزهای قمر در عقرب در سال 1403 در این مطلب روزهای قمر در عقرب خرداد ماه 1403 و تقویم نجومی این ماه را از نظرتان خواهیم گذراند. با توجه به اعلام روزهای قمر در عقرب در سال 1403 در این مطلب روزهای قمر در عقرب خرداد ماه 1403 و تقویم نجومی این ماه را از نظرتان خواهیم گذراند. با توجه به سنگینی روزهای قمر در عقرب و کارهای مکروهه در این ایام در ادامه این مطلب روزهای قمر در...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور در گفت‌و‌گوی ویژه خبری به روایت سلوک سید شهیدان خدمت پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

«حظ کردیم و افسوس خوردیم» به کوشش فاطمه معزی و پدرام خسرونژاد از سوی انتشارات اطراف منتشر شد.

وب‌گاه الف

تمامی موزه‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پی شهادت رئیس جمهوری در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 تعطیل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تمامی موزه‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پی شهادت رئیس جمهوری در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 تعطیل است.

وب‌گاه 55 آنلاین

محمودخان ملک‌الشعرا علاوه بر نقاشی، در شعر هم دستی بر آتش داشت، اما حتی در آثار منظوم او هم علاقه به طبیعت و تصویرسازی دیده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روح‌الامین نقاشی «ضامن خادم» خود را به سید شهیدان خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانش تقدیم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان