سه‌شنبه 8 خرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری معتقد است عدم حمایت‌های دولتی از تئاتر باعث می‌شود برخی از گروه‌ها برای کسب درآمد سراغ نمایش‌های سطحی بروند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، ضمن ردیف کردن برخی افراد که صلاحیت‌شان در انتخابات‌های گذشته رد شده، آنان را هم جزو نامزدهای احتمالی معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری به خبرگزاری خبرآنلاین، می‌گوید: هم رئیس شدن قالیباف در مجلس دوازدهم سخت‌تر از مجلس یازدهم است هم ریاست کردنش بر مجلس دوازدهم سخت‌تر از مجلس یازدهم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، باشگاه دانش‌پژوهان جوان نهادی آموزشی - پژوهشی است که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش، به برگزاری المپیاد‌های علمی ایران و سازماندهی دانش‌آموزان برتر ایران برای شرکت در المپیاد‌های جهانی می‌پردازد. به عبارتی باشگاه دانش پژوهان جوان متولی برگزاری المپیاد دانش آموزی علمی کشور، اعزام تیم‌ها به مسابقات جهانی و حمایت نخبگان بویژه المپیاد‌های کشور است و در...

وب‌گاه خبر آنلاین

به تقلید کسانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری اتهام ما به سیاست لیبرالیستی و گام‌به‌گام و سازش‌کاری را دستاویز کرده و بعدا رسوا شدند، آن را بیرون می‌آورد بدون آن‌که اصلا علت این حملات را بداند یا بداند که لیبرالیسم و سیاست گام‌به‌گام چیست... در هر حال دلش خوش است که بد و بی‌راه بگوید. همان‌طور که از اعدام و قتل آدمی‌زاد لذت می‌برد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

در طبیعت اگر خوش شانس باشید می‌توانید گونه‌های حیات وحش را ببینید. چرا که حیات وحش به طور طبیعی از انسان گریزان است. در طبیعت اگر خوش شانس باشید می‌توانید گونه‌های حیات وحش را ببینید. چرا که حیات وحش به طور طبیعی از انسان گریزان است. دیدن برخی بسیار نادرتر از دیگر گونه‌هاست. از میان آنها گربه‌سانان حضور نامرئی‌تری دارند. به گزارش عرشه آنلاین، آمار دقیقی از جمعیت گربه‌سانان در کشور نداریم....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر نیلوفر امرایی مترجم و روزنامه‌نگار فردا یکشنبه، ششم خرداد از ساعت 10:30 در سالن عروجیان (سالن تطهیر) بهشت‌زهرا تهران برگزار می‌شود؛ تاکنون محل خاکسپاری مشخص نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر نیلوفر امرایی فردا (یکشنبه، ششم خرداد) در بهشت‌زهرای تهران برگزار می‌شود اما تاکنون محل خاکسپاری مشخص نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی و ستاره فاینورد، در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت فیفا شرکت کرد.

وب‌گاه فرارو

باستان‌شناسانی که در جنوب آلمان مشغول کاوش بودند، اعلام کردند بقایای گور فردی را کشف کرده‌اند که 6800 ساله قبل به همراه حجم قابل توجهی از مواد غذایی و اشیاء از جمله یک دندان گراز دفن شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری کشور از اعطای ویزای گروهی برای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی فعالان اقتصادی، قیمت دلاری برای مسکن در نظر می‌گیرند و مدعی هستند در بسیاری از سال‌ها قیمت دلاری مسکن در شهر تهران کمتر از برخی از شهرهای مهم دنیا است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: بر اساس دیدگاه شهید مطهری افراد در سه گروه دسته‌بندی می‌شوند: مؤمن، کافر و گمراه. گمراه کسی است که نه مؤمن است و نه کافر و حتی امکان دارد اهل نجات هم باشد.

وب‌گاه عصر ایران

از احساس شگفتی و حیرت در کودکان چه می‌دانیم؟ چرا حس کنجکاوی و شگفتی در کودکان اهمیت دارد؟ با دکتر یحیی قائدی، عضو هیات علمی دانشگاه و پیشگام فلسفه برای کودکان همراه شویم:

وب‌گاه 55 آنلاین

در سال 1955 میلادی سالوادور دالی را به باغ‌وحشی در پاریس می‌برند تا از یک کرگدن نقاشی بکشد. نتیجه کار شگفت‌انگیز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه اجراهای خردادماه 1403 تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج با میزبانی از 9 نمایش صحنه‌ای اعلام شد.