یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پترشیمی‌ها با وجود اینکه گاز را با قیمت یارانه‌ای دریافت می‌کنند حاضر به پرداخت همین هزینه محدود هم نیستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پترشیمی‌ها با وجود اینکه گاز را با قیمت یارانه‌ای دریافت می‌کنند حاضر به پرداخت همین هزینه محدود هم نیستند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پترشیمی‌ها با وجود اینکه گاز را با قیمت یارانه‌ای دریافت می‌کنند حاضر به پرداخت همین هزینه محدود هم نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه روسیه از احتمال کاهش روابط دیپلماتیک با آمریکا خبر داد و برخی مقام‌های غربی را خلافکارهای خیابانی هفت‌تیرکش نامید.

وب‌گاه فرارو

شکلات در راس هرم ولع غذایی قرار دارد. مواد غذایی سرشار از قند و چربی مانند شکلات مواد غذایی‌ای هستند که معمولا هوس انگیز هستند، زیرا هورمون‌های حس خوب مانند دوپامین و سروتونین را تحریک می‌کنند. به همین دلیل است که ما اغلب زمانی که احساس استرس یا ناراحتی می‌کنیم به سراغ شکلات می‌رویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شبکه نمایش خانگی مجموعه‌هایی در انتظار پخش هستند، پخش بعضی از این سریال‌ها به زودی آغاز خواهد شد و بعضی هم همچنان در مرحله تصویربرداری هستند. شبکه نمایش خانگی این روزها با پخش سریال‌های افعی تهران، جنگل آسفالت و قطب شمال مخاطبان بسیاری جذب کرده است. رئالیتی‌شوهایی مثل اسکار مهران مدیری و صداتو با اجرای محسن کیایی هم از برنامه‌های محبوب پلتفرم‌ها هستند. اما به جز این سریال‌ها، مجموعه‌هایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

حریزاوی بیان کرد: همه هیأت‌ها و تشکل‌های باید برای یک هدف که آن جهاد تبیین است تلاش کنند. خوشبختانه هیئات در حوادث اجتماعی و مسائل سیاسی دینی خوش درخشیدند.

وب‌گاه الف

قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مجموعاً تا پایان روز هشتم 350 میلیارد فروش را در نمایشگاه کتاب تجربه کرده ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خانواده سالم، خانواده‌ای است که در آن اعضا به یکدیگر احترام می‌گذارند، ارتباطات سالم و مثبتی دارند و در کنار هم رشد می‌کنند. در چنین خانواده‌ای، هر فرد حمایت لازم را برای تحقق بخشیدن به توانایی‌ها و رسیدن به خوشبختی دریافت می‌کند. یک خانواده سالم، خانواده‌ای است که در آن اعضا به یکدیگر احترام می‌گذارند، ارتباطات سالم و مثبتی دارند و در کنار هم رشد می‌کنند. در چنین خانواده‌ای، هر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در سفر استانی خود به مازندران در جمع فعالان عرصه تولید و اقتصاد با تاکید بر حمایت از تولید داخلی گفت: مشکل نظام اداری پیچیده، پرزحمت و خسته‌کننده‌ای که برای کشاورز، تولیدکننده و تعاونی‌ها وجود دارد باید حل شود.

وب‌گاه الف

سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: مشکل مردم باید حل شود، دولت باید حل مسئله کند. دولت فقط وظیفه حمایت، هدایت و نظارت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور برای تکمیل زنجیره مرتبط کاشت، داشت و برداشت محصول برنج در استان به جهاد کشاورزی و استانداران شمالی دستور ویژه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای هیات داوران نخستین جشنواره خیمه شب بازی معرفی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

نخستین نقاشی رسمی از چارلز سوم پادشاه بریتانیا پس از تاجگذاری با واکنش های متفاوتی رو به رو شده است.