یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

9 ماه پس از استرداد الواح هخامنشی از آمریکا به ایران، سرانجام تعدادی از این گل نبشته‌ها در موزه ملی ایران رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

ساکت الهامی گفتگو جدیدی انجام داده است. ساکت الهامی در خصوص شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران و اینکه تیمش در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است اظهار کرد: قبل از اینکه به نساجی بیایم چند روزی را فکر کردم. بیشتر نفراتی که الان در نساجی هستند یا به تیم اضافه شده اند قبلا با من کار کرده بودند. این نفرات کسانی هستند که فوتبال آن‌ها به فلسفه فوتبالی من می‌خورد. وی افزود: شاید الان خیلی‌ها...

خبرگزاری دانشجو

یادداشتی پیرامون اعتبار دانشگاه در بیانات رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان دانشجویی.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست از دوازدهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «نظریه مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا گفت: در این جلسه می‌خواهم راجع به «صورت‌بندی مشارکت» بحث کنیم؛ یعنی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دنیایی هستیم که هر روز تکنولوژی جدیدی برای امنیت بالا تر و فرصت های جدیدتری برای سرمایه‌گذاری در بازار های مالی ایجاد می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روایت‌ها ازجمله ثروت‌های مهم هر ملتی هستند. قدرت بالقوه روایت در آماده‌سازی و به حرکت درآوردن توده‌ها قابل مقایسه با انواع فناوری‌های زیرساختی مانند نیروی برق، جاده و خطوط راه‌آهن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مارکس را معمولا مدافع نظریه ماتریالیسم تاریخی می دانند؛ نظریه ای که تحول تاریخی جوامع بشری را با تغییرات در شرایط زندگی مادی انسان ها توضیح می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تعطیلات زمستانی مدارس خبر داد معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: چند سال گذشته تصمیماتی مبنی بر داشتن تعطیلات زمستانه مطرح بود، بر این اساس اگر برخی از استان‌ها سال تحصیلی را زودتر و از اول شهریور آغاز کنند، طبیعتاً می‌توانند در زمان سرما یا آلودگی هوا تعطیلات زمستانی داشته باشند. عرشه آنلاین: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرحله نهایی سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه کردستان در دو روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 اردیبهشت در شهر سنندج برگزار شد. حجت‌الاسلام محمود صفی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان در آیین افتتاحیه این جشنواره گف: شما در سرزمین مجاهدت‌های خاموش، خطه‌ای که به رنگ شهدای گلگون‌کفن مزین...

خبرگزاری تسنیم

این هفته، آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

شکلات در راس هرم ولع غذایی قرار دارد. مواد غذایی سرشار از قند و چربی مانند شکلات مواد غذایی‌ای هستند که معمولا هوس انگیز هستند، زیرا هورمون‌های حس خوب مانند دوپامین و سروتونین را تحریک می‌کنند. به همین دلیل است که ما اغلب زمانی که احساس استرس یا ناراحتی می‌کنیم به سراغ شکلات می‌رویم.

وب‌گاه ورزش سه

مسعود شجاعی و هوادار سنگین‌ترین شکست فصل را مقابل گل‌گهر تجربه کردند.

وب‌گاه ورزش سه

یک مربی برزیلی که روی تقویم تا ده پانزده روز دیگر ایران را ترک می‌کند و به کوریچیبا بر می‌گردد و تجارب اولین سرمربیگری متفاوتش را مکتوب می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی در فصل جاری لیگ ام‌ال‌اس، بسیار محتاط رفتار کرده و به خاطر یک هدف مهم، قصد ندارد بی‌گدار به آب بزند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در نمایشگاه ایران که در سال 1335 در موزه گیمه پاریس برگزار شد، تابلوی "استنساخ" اثر محمودخان ملک الشعراء، نقاش مشهور دوره قاجار، توجه همگان را به خود جلب کرد.