یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

وی اظهار کرد: تعاون در حوزه تولید و زیربخش های تولید می تواند شعار سال را در بهترین شکل اجرایی و عملیاتی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرزند هادی چوپان یعنی محمدحافظ هم قصد دارد راه پدرش را در پیش بگیرد و این روزها تصاویر جالبی را در باشگاه بدنسازی به اشتراک می‌گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری میان زنی جوان و ماموران پلیس در طرح نور، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بررسی زمینه‌های تاریخی روند رشد جمعیت در ایران، بیان‌گر این است که رشد جمعیت و باروری در دهه 70 کاهش یافته و در دهه 80 نیز این روند کاهشی تداوم داشته است. کاهش سریع نرخ باروری از 6.5 فرزند به ازای هر زن به طور متوسط در دهه 60 به حدود 1.8 فرزند به ازای هر زن در سال 1390 و افزایش جزئی آن تا حدود 2 فرزند به ازای هر زن در پنج سال منتهی به سرشماری...

وب‌گاه مشرق نیوز

روئین نام روستایی است در دل کوه ها و باغ های سرسبز استان خراسان شمالی. این روستا در فاصله 52 کیلومتری جنوب شهرستان بجنورد واقع شده است.

خبرگزاری دانشجو

احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: طرح " حمایت از کاربران فضای مجازی " آماده ارائه به صحن مجلس است. وی افزود: سال اجرای این طرح باید در صحن مجلس به رای گذاشته شود. راستینه اظهار داشت: امروز عصر ارتباطات است و ساماندهی فضای مجازی یک ضرورت محسوب می‌شود و حمایت از حقوق فعالان و کاربران مجازی، حمایت از تولید محتوا و حقوق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر ساخت فصل سوم سریال «زخم کاری» مدت‌ها پیش و کمی بعد از پایان فصل نه چندان موفق دوم منتشر شد. مدتی قبل هم محمدحسین مهدویان با انتشار تصویری از فصل سوم سریال، تاریخ پخش آن را نیمه‌های بهار اعلام کرد. شبکه نمایش خانگی این روزها با پخش سریال‌های افعی تهران، جنگل آسفالت و قطب شمال مخاطبان بسیاری جذب کرده است. رئالیتی‌شوهایی مثل اسکار مهران مدیری و صداتو با اجرای محسن کیایی هم از برنامه‌های...

وب‌گاه عصر ایران

در اینجا شش کتاب بنیادی را برای شناخت فرهنگ و فلسفه ژاپنی معرفی کرده‌ایم؛ کتاب‌هایی که ما را با نقاط برجسته و مهم این فرهنگ، از چشم‌اندازهای اسطوره‌ای ژاپن باستان گرفته تا راه و رسم عارفان بودایی، سامورایی‌ها و همینطور فلسفه مدرن ژاپنی آشنا می‌کنند.

وب‌گاه الف

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، پیوند هوش مصنوعی و فناوری‌های شناختی را آینده ساز و فناوری شناختی را توسعه دهنده مسیر فناوری هوش مصنوعی دانست و از اجرای چهار برنامه با هدف توسعه این فناوری در کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که یکی از موانع پیش روی صادرکنندگان صنایع دستی برطرف شده است. او گفت: "ما به دولت پیشنهاد داده بودیم که فعالان صنایع دستی بتوانند آزادانه هر مقداری که خواستند صنایع دستی را از کشور صادر کنند و ارز آن را وارد کشور کنند."

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

نقاشی با زغال، هنری کهن و جذاب است که از دود و آتش برای خلق آثار هنری بدیع استفاده می‌کند. این هنر سابقه‌ای دیرینه دارد و در طول تاریخ توسط هنرمندان سراسر جهان به کار گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر رئیس جمهور سابق گفت: نقطه قوت آقای رئیسی همین ارتباط بیشتر با مردم هست، و در حال حاضر خود آقای رئیسی تحرک و ارتباطش با مردم خیلی خوب است.

وب‌گاه فرارو

باستان‌شناسان در مصر با استفاده از فناوری‌های پیشرفته بدون نیاز به حفاری، یک «ناهنجاری» را در زیر گورستان سلطنتی نزدیک هرم بزرگ جیزه کشف کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جریان بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب، یک جوان به ایشان گفت: کمک کنید مردم توان انتقاد پیدا کنند.