یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

نمایندگان مجلس با انتقاد از تخصیص ارز ترجیحی به واردات برنج، گفت: دولت تخصیص ارز ترجیحی به واردات برنج را در اسرع وقت حذف کند.

نمایندگان مجلس با تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی از حوزه سرمایه‌گذاری در کشور حمایت کردند.

پس از مخالفت نمایندگان مجلس با مصوبه اصلاحی کمیسیون اقتصادی به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان از لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی با نظر رئیس جلسه این لایحه به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بابت برگزاری مراسم دهه کرامت پیش از شروع صحن علنی امروز تقدیر و تشکر کرد.

نمایندگان مجلس با اصلاح لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

نمایندگان مجلس با اصلاح لایحه موافقتنامه همکاری‌های امنیتی و انتظامی بین دولت ایران و قرقیزستان جهت تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین اقدام درست و قانونی برای احقاق حقوق شهدای ترور و خانواده‌های آنان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی را درپی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری صادر کرد.

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هر روز یک کتاب را با تخفیف ویژه در غرفه‌ی انتشارات انقلاب اسلامی عرضه می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به تصمیم مهم وزارت کشور مبنی بر برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: این اقدام شجاعانه و تحول گرایانه بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نبرد رسانه‌ای مستلزم جهاد رسانه‌ای است گفت: ابزار جنگ شناختی رسانه است و مهمات این جنگ تولید محتواست.

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، با حضور در دیوان محاسبات کشور، گزارشی از فعالیت‌های شرکت متبوعشان ارائه دادند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با ابراز خرسندی از اقدام موثر مجلس در برنامه هفتم برای فراهم کردن امکان انجام فرآیند‌های قضایی از طریق هوش مصنوعی تاکید کرد که سیاست‌های تحول‌آفرینی در سند تحول قضایی دیده شده و باید از الکترونیک کردن به سمت هوشمندسازی حرکت و در تصمیمات قضایی از این فرآیند استفاده کنیم.

مخبر شبکه‌سازی را از ویژگی‌های برجسته جمعیت هلال احمر برشمرد و گفت: باتوجه به اینکه سال 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده، شبکه تحت پوشش هلال احمر می‌تواند در این بخش نیز فعال شود و به جهش تولید در کشور کمک کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار کرد: آینده ارتش و ایران اسلامی دست شما جوانان است و نظام جمهوری اسلامی افسری می‌خواهد که دو بال تخصص و تعهد داشته باشد که این دو بال در گرو ایمان و اعتقاد قوی است.