دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

وب‌گاه فرارو

امروز در ایران، پرستاران کمترین حقوق را نسبت به کارکنان دولت می‌گیرند و حقوق ثابت پرستاران، حتی از حقوق معلمان هم کمتر است با وجودآنکه در تمام کشورها، پرستاری به عنوان یک شغل سخت، استرس‌آور و پر خطر شناخته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور امروز، یکشنبه، شمال غرب، به‌تدریج در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق روی می‌دهد. فردا دوشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه و ارتفاعات البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق مرکزی...

وب‌گاه فرارو

وقت برای نجات تهران تنگ است. آنطور که مطالعات زلزله‌شناسی نشان می‌دهد هر 150 سال یک‌بار در تهران زلزله بالای شش‌ونیم ریشتر می‌آید و حالا 120 سال از آخرین زلزله دوره‌ای تهران می‌گذرد؛ در فاصله‌ای 30 ساله تا زلزله شدید بعدی.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان به کشاورزان 24 استان در خصوص جلوگیری از بروز خسارت توصیه‌های مهمی را ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقایان سیدجعفر شبیری، [رییس شعبه 11 دیوان عالی کشور] و [محمد هادی] عبدخدایی، [سفیر ایران در واتیکان] آمدند؛ با اظهار نگرانی از وضع اقتصادی و فرهنگی کشور، از من خواستند که اقدامی بکنم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست ودوم اردیبهشت به ابلاغ شیوه‌نامه تقسیم کارآموزان قضایی، فعالیت140 مرکز درمان ناباروری، کاهش جمعیت نیمی از پرندگان جهان، رشد چشمگیر موالید در مادران20تا24 سال، افتتاح مرکزهوشمند رصد اطلاعات هلال‌احمر، کودکان و والدین معتاد، افزایش وزن عمومی جمعیت کشور، جزییات افزایش مستمری، دستگیری کلاهبردار پیش فروش خودرو و ارائه آموزش‌های تخصصی به سربازان...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطالبه مجلس از وزارت صمت دنبال کردن بحث واردات خودروهای کارکرده است اما دلیلی که از سوی آنان مطرح می‌شود موضوع عدم تامین ارز مورد نیاز برای انجام این کار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم توانست نخستین بار به صورت گسترده سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیک و نیز ماده 110 قانون انتخابات در این خصوص را اجرایی و این موفقیت را به نام خود ثبت کند.

خبرگزاری تسنیم

مجموعاً در مرحله اول و دوم انتخابات مجلس دوازدهم، 12 حوزه انتخابیه به‌صورت تمام‌الکترونیکی فعال بودند. در این گزارش به سبقه برگزاری انتخابات الکترونیک نگاهی می‌اندازیم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی فراجا از کشف کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با عنوان پیش فروش خودرو با 146 شاکی خبر داد و گفت: متهم این پرونده با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فراجا از کشف کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با عنوان پیش فروش خودرو با 146 شاکی خبر داد و گفت: متهم این پرونده با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مرحله‌ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه با رقابت 90 نامزد برای تصدی 45 کرسیِ باقی‌مانده‌ی خانه‌ی ملت به سرانجام رسید و به این ترتیب همه 290 منتخب جدید مجلس شورای اسلامی مشخص شدند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است: آذربایجان شرقی حوزه انتخابیه نمایندگان منتخب تبریز و آذرشهر و اسکو مسعود پزشکیان روح‌الله متفکر آزاد علیرضا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزیدگان بخش‌های مختلف رویداد اینوتکس 2024 در مراسم اختتامیه این رویداد معرفی و تقدیر شدند.