دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: 40 درصد زائران حج تمتع سال 1403، معادل بیش از 32 هزار زائر از ترمینال سلام اعزام می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «الهی! دورت بگردم» عنوان سفرنامه خبرنگار ایرنا به سرزمین وحی است که سال گذشته منتشر شد و اکنون نیز قابل استفاده برای زائرانی است که عازم بیت‌الله الحرام هستند.

وب‌گاه الف

«فرمانده بدون مرز» 2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده است ولی سردار حاج‌رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

به بهانه پیش فروش خودرو از 146 نفر در استان کرمانشاه کلاهبرداری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده‌های 13 استان کشور خبر داد و گفت: در شرایط بارانی با سرعت مطمئنه رانندگی کنید.

وب‌گاه الف

در پی دستور رئیس جمهور برای اقدام جهت کاهش نرخ بیکاری 6 استان با نرخ بیکاری بالاتر از میانگین کشور، در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور تصمیمات و اقدامات مورد نیاز برای کاهش نرخ بیکاری در این استان ها اتخاذ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان در روز دوشنبه لغایت سه شنبه (24 و 25 اردیبهشت ماه) هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده ولی سردار حاج رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

کشتی آزاد ایران برای المپیک سی و سوم بر عکس فرنگی کاران کشورمان شش ستاره نشد و حال تنها در 2024 پاریس پنج فرصت کسب مدال دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و همچنین نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره) نرخ بیکاری در 6 استان که نرخ بیکاری بالایی دارند، به زیر 10 درصد برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رئیس جمهور برای اقدام جهت کاهش نرخ بیکاری شش استان با نرخ بیکاری بالاتر از میانگین کشور، در جلسه‌ای با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور تصمیمات و اقدامات مورد نیاز برای کاهش نرخ بیکاری در این استان‌ها اتخاذ شد. مخبر در این جلسه بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط را سریع‌ترین میانبر برای کاهش نرخ بیکاری در این استان‌ها در کوتاه مدت برشمرد...

وب‌گاه عصر ایران

تصاویر جالبی از یک جغد که در میان شکوفه‌های بهاری در منطقه دینور استان کرمانشاه به طور ماهرانه‌ای استتار کرده است، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این تصاویر که توسط عکاسان طبیعت گرفته شده، نشان می‌دهد که این جغد با ظرافت تمام خود را در میان گل‌ها و شاخه‌ها پنهان کرده است به طوری که به سختی می‌توان آن را تشخیص داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان 13 حوزه انتخابیه ای که به عقیده کارشناسان، نمایندگان آنها در دوره چهار ساله مجلس دوازدهم، به دلیل موقعیت اداری و سیاسی شهرهایشان می‌توانند اثر مهمی بر قانون گذاری‌ها داشته باشند را بشناسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از میان منتخبان 13 کلانشهر مهم در انتخابات مجلس دوازدهم، اصولگرایان سهم 93 درصدی را از آن خود کردند و تا بدین ترتیب، نمایندگان مراکز استانها به عنوان بازیگران اثرگذار خانه ملت از منظر حوزه های انتخابیه مهم، در چهار سال آینده نقش آفرینی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین کاروان های زائران ایرانی حج تمتع 1403 وارد مدینه شدند و با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.