سه‌شنبه 1 خرداد 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور با شدت بیشتری همراه بوده و بر اساس آخرین وضعیت جوی کشور سازمان هواشناسی برای فردا دو هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهره سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: بسیاری رفتن به اوین را افتخار می‌دانند اما من با کمال شرمندگی شاید به خاظر ترس، ضعف و یا بی‌عرضگی و هر چه شما می‌گویید، اوین رفتن را افتخار و سعادت نمی‌دانم وظیفه بنده نوشتن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی معلمان هم میزان افزایش حقوق پس از اجرای رتبه‌بندی را با توجه به تورم اقتصادی موجود در کشور در بهبود وضعیت زندگی معلمان تأثیرگذار نمی‌دانند و در نهایت رتبه‌بندی معلمان نتوانسته معیشت معلمان را نسبت به باقی کارکنان دولت ارتقا دهد. برخی معلمان هم میزان افزایش حقوق پس از اجرای رتبه‌بندی را با توجه به تورم اقتصادی موجود در کشور در بهبود وضعیت زندگی معلمان تأثیرگذار نمی‌دانند و در نهایت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب با اشاره به پرشدگی 67 درصدی مخازن سدهای کشور، گفت: هرچند میزان پرشدگی سدهای کشور نسبت به سال گذشته با رشد 3 درصدی همراه بوده است؛ اما بدمصرفی و پرمصرفی همچنان پایداری منابع آب کشور را تهدید می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزاری الکترونیکی انتخابات را عامل کاهش شایعات عنوان کرد و گفت: اقدامات وزارت کشور در دور دوم، دقت و سرعت شمارش آرا را افزایش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال یخ‌زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد. رگبار و باد شدید کشور را طی هفت روز فرا می‌گیرد. سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزاری الکترونیکی انتخابات را عامل کاهش شایعات عنوان کرد و گفت: اقدامات وزارت کشور در دور دوم، دقت و سرعت شمارش آرا را افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه‌های کل کشور هم‌زمان با اتصال دومین واحد گازی نیروگاه تربت‌حیدریه به شبکه سراسری برق از مرز 93 هزار مگاوات عبور کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در زمان وقوع زلزله تهران، بحرانی به‌نام حمله 20 میلیون موش در انتظار تهرانی هاست. تجارت نیوز نوشت بر اساس گزارش منتشرشده، ساکنان مجتمع‌های رانش‌شده در محدوده محله چشم‌انداز گرگان سه ماه است که بلاتکلیف‌اند. ویدیوی منتشرشده در صفحه اینستاگرامی «جیجو گرگان» نشان می‌دهد فرد معترضی که خانه‌اش در رانش زمین آسیب دیده، در صحن شورای شهر گرگان لخت شده و فریاد می‌زند: «من خانه‌ام رفته، دیگر چیزی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت آب با اشاره به پرشدگی 67 درصدی مخازن سدهای کشور، گفت: هرچند میزان پرشدگی سدهای کشور نسبت به سال گذشته با رشد 3 درصدی همراه بوده است؛ اما بدمصرفی و پرمصرفی همچنان پایداری منابع آب کشور را تهدید می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده انتخابات مجلس دوازدهم در حالی در تهران بسته شد که هم نمایندگان ابقا شده در پارلمان آینده ریزش رأی سنگینی داشتند هم طیف بندی سیاسی با تغییر محسوسی همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منتخب مردم اسدآباد در مجلس دوازدهم گفت: برگزاری مرحله دوم انتخابات در 8 حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی اقدام ارزشمندی بود که رضایت مردم را نیز در پی داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فعال سیاسی برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور را گامی ارزشمند دانست و بر ضرورت این شیوه تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی صنعت آب گفت: میزان آب ورودی به سدهای کشور با وجود پرشدگی 67 درصدی، همچنان 3 درصد کاهش را نسبت به سال آبی گذشته نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: رتبه دوم اعطای تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 پس از کرمانشاه به این استان اختصاص یافت.