دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم

نخستین کاروان های زائران ایرانی حج تمتع 1403 وارد مدینه شدند و با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌«بسیاری رفتن به اوین را افتخار می‌دانند، اما من با کمال شرمندگی شاید به خاظر ترس، ضعف و یا بی‌عرضگی و هر چه شما می‌گویید، اوین رفتن را افتخار و سعادت نمی‌دانم وظیفه بنده نوشتن است.» «صادق زیباکلام روانه زندان شد» این خبر برای کسی که قرار بود کتابش با عنوان «چرا شما را نمی‌گیرن، آخرش چی میشه» را همین امروز رونمایی کند، تصادفی عجیب است. او روز گذشته در جریان حضور در یک مناظره با حبیب...

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به صورت رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید در جریان است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدید خواهد بود.

وب‌گاه الف

امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز و سواحل دریای خزر به‌صورت رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به‌صورت رگبار، رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی،...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش‌های سیل‌آسا و شدید در 14 استان از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویدئویی از استتار جغد در میان شکوفه‌های بهاری در منطقه دینور شهرستان صحنه استان کرمانشاه را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی از بارش نسبتا شدید باران در بسیاری از نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بحران آب و خشکسالی، مدت زمان زیادی است که در کشور وجود دارد تنش های بسیاری را به وجود آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

"وال پست چیست؟" در پاسخ به این سوال که موضوع این مقاله می باشد باید گفت، وال پست روشی است که در آن دیوارهای داخلی و پیرامونی ساختمان مهار می‌شوند تا در هنگام زلزله و سایر بارهای جانبی مانند باد به درستی عمل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جای خالی برنامه مشخص دولت و شهرداری، 30 سال دیگر به زلزله شدید و دوره‌ای تهران باقی است.