دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه ای با قدرت 3.5 ریشتر در عمق 6 کیلومتری زمین شهر تازه آباد در کرمانشاه را لرزاند.

خبرگزاری تسنیم

مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته آقایان دوم خرداد 1403 در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

ما استان‌های محرومی داریم که شاید در 4 دهه اخیر همچنان و پیوسته محرومند، عمده این استانها، استان‌های مرزی کشور هستند و بعد استان‌هایی دیگر. از همان سال‌ها پیش قرار بود بر اساس اصول آمایش سرزمین، زیرساخت‌ها به گونه‌ای انجام شود که توزیع ثروت به سمت این مناطق نیز برود. دولت‌ها نیز تلاش کرده اند و سعی کرده اند در دهه‌های اخیر با برخی مشوق‌ها زمینه جذب سرمایه گذاران را در مناطق محروم فراهم...

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس یازدهم و از وزرای احمدی نژاد نیز در مرحله دوم بالاخره رأی مردم کرمانشاه را گرفت و باردیگر حضورش در پارلمان را تمدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

پس از تیم‌های سایپا و آریو اسلامشهر، استان تهران در فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال صاحب دو نماینده دیگر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

کویر مقوا با پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه جواز حضور در مرحله لیگ یک را به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شب گذشته، یکی از کارگران خدماتی شهرداری لنگرود، بر اثر بی‌احتیاطی راننده خودرو حمل زباله جان باخت.

وب‌گاه فرارو

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: «توفان تندری برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان پیش‌بینی شده‌است.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تقسیم‌بندی پارکینگ‌های 14گانه برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

تصاویری عجیب در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود از یک توئیت که از سرقت شبانه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار در کرمانشاه خبر می‌دهد، اما ماجرا از آنجایی عجیب‌تر شد که دو تبلیغ برای فروش یک مجسمه در دیوار توجه همه را جلب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی ارقام خبر از آن می‌دهد که در زمستان 1402 در 15 استان کشور، سهم اشتغال در بخش صنعت کمتر از میانگین کشوری آن بوده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهوری شش طرح توسعه ارتباطات روستایی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه IP ملی و افزایش حضور نقاط شرکت ارتباطات زیرساخت را افتتاح کرد.

وب‌گاه گسترش

امین مقدم گفت: سالانه 25 میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود و همچنین مناطق آزاد که با هدف توسعه صادرات راه اندازی شده بود حالا به جایگاه واردات کالاهای نیمه ساخته از جمله پوشاک نیمه تولیدشده تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاونت اشتغال وزارت کار از ثبت بیش از 900 هزار بیمه شده جدید تامین اجتماعی و کاهش 10 درصدی تعدیل نیروی کار در سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان دولت نرخ بیکاری به کمتر از 8 درصد برسد.