دوشنبه 7 خرداد 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در گفتگویی با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: شهادت مقام و منزلتی دارد که باید آن را تبریک گفت، اما به جهت محروم شدن مردم و نزدیکان از حضور آیت‌الله رئیسی و همراهانش باید تسلیت گفت. وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی برای مردم...

وب‌گاه الف

گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 70 سال است که حفاران غیرمجاز در غار هستیجان دلیجان حفاری می‌کنند و اشیاء این غار را غارت می‌کنند و به خارج از کشور انتقال می‌دهند و ما تازه متوجه شدیم این غار یکی از ثروت‌های عظیم باستان‌شناسی استان مرکزی است.

خبرگزاری تسنیم

تا کنون 12 بانک چک دیجیتال را عملیاتی کرده اند و بانک های مسکن و خاورمیانه نیز در مراحل پایانی فرآیند پیوستن به سامانه چکاد هستند.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح جمعه اعضای یک خانواده، پسر بچه 2 ساله‌ای را به یکی از بیمارستان‌های شهر مشهد برده و کادر پزشکی پس از معاینه کودک مرگ وی را تأیید کردند. صبح جمعه اعضای یک خانواده، پسر بچه 2 ساله‌ای را به یکی از بیمارستان‌های شهر مشهد برده و کادر پزشکی پس از معاینه کودک مرگ وی را تأیید کردند. صبح جمعه اعضای یک خانواده، پسر بچه 2 ساله‌ای را به یکی از بیمارستان‌های شهر مشهد برده و کادر پزشکی پس از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر بخش توسعه همکاری‌های دوجانبه وزارت توسعه اقتصادی روسیه با اشاره به اجرای موافقت‌نامه لغو روادید سفرهای گروهی با ایران از مردادماه 1402 گفت: روسیه در سطح فدرال به دنبال راه‌اندازی پرواز مستقیم از قفقاز شمالی به ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد مخبر از محمدبن سلمان ولیعهد عربستان برای دیدار از ایران دعوت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره کار استان تهران گفت: استان تهران با حدود 10هزار واحد صنعتی فعال، 14درصد از سهم اشتغال کل کشور را به خود اختصاص داده است و 72 درصد ارزش افزوده اقتصاد در استان تهران متعلق به بخش خدمات است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «دنیای‌اقتصاد» در گزارشی با اشاره به دعوت محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری ایران از محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای سفر به ایران و طرح پرسش‌هایی درخصوص احتمال چنین سفری، تثبیت روابط تهران و ریاض را راستی‌آزمایی کرده است.

وب‌گاه فرارو

علت گرد و کوچک بودن و به طور کلی شکل و اندازه پنجره هواپیما، اختلاف فشار میان داخل و بیرون کابین است. اگر پنجره بزرگ‌تر باشد، میزان فشار واردشده افزایش یافته و احتمال خطر بالاتر می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

اعضای تیم مس رفسنجان پس از کسب یک پیروزی ارزشمند در انزلی با یک سفر طولانی به رفسنجان بازگشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از ثروتمندترین کشورهای آسیایی از ثروتمندترین کشورهای جهان نیز هستند. چین، ژاپن و هند ازجمله کشورهایی هستند که بیشترین سهم را از ثروت جهانی دارند. برخی از ثروتمندترین کشورهای آسیایی از ثروتمندترین کشورهای جهان نیز هستند. چین، ژاپن و هند ازجمله کشورهایی هستند که بیشترین سهم را از ثروت جهانی دارند. سهم ثروت جهانی چین در سال 2022 حدود 18.6 درصد و سهم ثروت جهانی ژاپن 5 درصد بوده است. به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این مراسم بزرگداشت به مناسبت شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری ایران و همراهانش برگزار شد. در این مراسم سفیر جمهوری اسلامی ایران، نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، نماینده حزب‌الله، وزیر گردشگری سوریه، نمایندگان گروه‌های مبارز فلسطینی و جمعی از مردم سوریه شرکت کردند. «سید فاضل الموسوی» امام جماعت حرم حضرت زینب (س) گفت: این مصیبت بزرگ...

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری کشور از اعطای ویزای گروهی برای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از اجرای طرح ساماندهی محوطه تاریخی نقش رستم خبر داد.