دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه الف

بنا بر مصوبه شورای شهر تهران، قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا (س) برای خانواده‌هایی که دارای متوفی هستند از 3 میلیون و 900 هزار تومان در سال 1402 به 15 میلیون تومان در سال 1403 رسید.

خبرگزاری دانشجو

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص ابهامات و سؤالات پیش آمده درباره قرارداد چین گفت: قیمت‌های خرید شهرداری تهران از چین مشخص است. لازم است جلسه‌ای برای پاسخ به سؤالات اعضای شورای شهر برگزار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر نخستین جشنواره ملی خانه‌های محیط‌زیست برتر کشور از برگزاری دور نهایی داوری برگزیدگان این جشنواره خبر داد و گفت: خانه‌های محیط‌زیست برتر کشور در سه دوره داوری، مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین با تقسیم کار ملی اجرایی می‌شود، گفت: راه رسیدن به قله؛ تربیت دانش آموزان فکور و چندساحتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتصاب «زهرا گلپایگانی» به عنوان مشاور اجتماعی این وزارتخانه از او خواست تا مسائل حوزه زنان در سطح وزارتخانه و در میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را با دقت و جدیت دنبال کند.

وب‌گاه عصر ایران

جموری اسلامی ایران آماده است بنا به درخواست مقامات افغانستان نیروهای امدادی، تیم‌های پزشکی و اقلام کمکی لازم که هدایای ملت شریف ایران به مردم عزیز افغانستان هستند را از طریق هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) در اسرع وقت به مناطق آسیب دیده اعزام و ارسال نماید.

وب‌گاه عصر ایران

سیدهاشمی با اعلام اینترنتی‌شدن درخواست صدور کارت سوخت خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگر (المثنی) برای درخواست کارت سوخت به‌صورت اینترنتی درخواست‌های خود را ثبت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار شدید باران و وزش باد خیلی شدید در برخی ساعات هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

در کشور ما مطالب زیادی درباره مبارزه با فساد گفته می‌شود ولی از مبارزه با فساد به معنای واقعی و جامع خبری نیست. در مواردی به دلایل خاص ازجمله اینکه اگر قرار باشد فرد یا گروه یا جناحی را از نظر سیاسی به زمین بزنیم به نام مبارزه با فساد با او شدیدترین برخوردها را می‌کنیم ولی در مواردی که نورچشمی ها در فساد غرق باشند، اصل را بر توجیه می‌گذاریم و به قاعده «شتر دیدی، ندیدی» عمل می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

نشست تخصصی استاندارد‌های دوگانه آمریکا در مواجهه با زنان به منظور واکاوی ابعاد ماهیت دموکراسی دروغین غرب پس از آغاز اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، با حضور جمعی از کارشناسان و پژوهشگران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با مضمون «اقدام عجیب شهرداری منطقه 3 مقابل داروخانه بیماران خاص» روابط عمومی این منطقه جوابیه ای در این خصوص به جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

یک کارگاه تهیه و ساخت انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری در شهرستان اندیمشک کشف و منهدم شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

اعضای شورای شهر تهران مبلغ 15 میلیون تومان را برای طبقه دوم و سوم قبور بهشت زهرا (س) به تصویب رساندند و قیمت یک طبقه برای متوفی نیز رایگان ماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل خونین مرد جوان در رستوران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

با وجود اهمیت زیاد نقشی که پرستاران در نظام سلامت ایفا می‌کنند زنگ خطر افت کیفیت خدمات درمانی در اثر کمبود پرستار چندسالی است به صدا درآمده و کمبود نیروی انسانی در حوزه پرستاری، این روزها به یکی از معضلات جدی نظام سلامت تبدیل شده است.