دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: حمایت از زوجین نابارور با همکاری بیمه سلامت و موسسات درمانی روند صعودی دارد.

وب‌گاه الف

17 ماه می برابر با 27 اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات است.

وب‌گاه فرارو

حادثه آتش‌سوزی کارخانه چینی در شهرک صنعتی توس تلفاتی نداشت. علت بروز این حادثه نشت کوره اعلام شده و برآورد میزان خسارت واردشده در حال انجام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین کاروان های زائران ایرانی حج تمتع 1403 وارد مدینه شدند و با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد:: با وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو از خودرو‌های شهروندان در غرب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت. رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، 3 مرد جوان در ساعات پایانی شب با یک خودروی...

خبرگزاری تسنیم

مسئول عملیات حج فرودگاه‌های کشور، گفت: فرودگاه‌های مجری عملیات حج ضمن آمادگی‌های هوانوردی و فرودگاهی برای تکریم هر چه بیشتر زائران حریم الهی و نبوی (ص) مهیا هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک خرس قهوه‌ای در منطقه شکار ممنوع طالقان مقابل دوربین حیات بانان برای لحظاتی توقف کرده و شکار لنز دوربین خودکار حافظان محیط زیست شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: با توجه به مبلغ 21 هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی خیرین و مراکز نیکوکاری، شاهد رشد 26 درصدی در سال 1402 نسبت به سال 1401 بوده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئه یاسین رامین در خصوص پرونده اختلاس از هلال احمر، وی را به 3 سال حبس و جریمه 873887 یورویی محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بیستمین جشنواره فرهنگی هنری «گل و گلاب تهران» با هدف ترویج فرهنگ سنتی ایران اسلامی، آشنایی با سبک زندگی اقوام ایرانی، ایجاد نشاط اجتماعی و بالاخص آشنایی بازدیدکنندگان با سنت و آیین گلاب‌گیری در بخش‌های گلاب و عرقیات، صنایع دستی، سوغات و هدایای استان‌ها و ایجاد فضای با نشاط ویژه نوجوانان برگزار می‌شود. این جشنواره در بخش‌های متنوع شامل مراسم سنتی...

خبرگزاری تسنیم

نخستین کاروان های زائران ایرانی حج تمتع 1403 وارد مدینه شدند و با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.

وب‌گاه فرارو

جزئیات اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شد. در این اساسنامه چگونگی برگزاری آزمون‌های کشوری و ارزشیابی مراکز آموزشی کشور تشریح شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصادف شدید و مرگبار پژو و نیسان در مسیر سرابله - ایلام 2 کشته بر جای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران شیوع روزافزون دیابت را یکی از نگرانی‌های متولیان سلامت در دنیا ذکر کرد و گفت: با هدف کنترل این بیماری سال گذشته از 24 آبان روز جهانی دیابت برنامه ملی به مدت 70 روز در سراسر کشور با عنوان کمپین دیابت اجرا شد در این کمپین 74 % از جمعیت بالای 18 سال کشور اسکرین (غربالگری) شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی صالحی، شهردار منطقه 2 تهران در خصوص آخرین وضعیت احداث پل‌های تندرستی در این منطقه اظهار کرد: یکی از پل‌های تندرستی که روی بزرگراه شهید همت واقع شده، در حال ساخت است که طبق برنامه ریزی تا نیمه تیر ماه نصب و آماده بهره برداری خواهد شد. همچنین در خصوص پل تندرستی که بین برج‌میلاد و بوستان گفتگو است، سازمان عمرانی مناطق پل‌های جدید و سگمنتال...

خبرگزاری تسنیم

روح الامینی معتقد است: هنرمند باید حواسش جمع باشد که تقویم حوادث جامعه نشود اما هر موضوعی که در جامعه باعث اصلاح و هدایت افراد شود، قطعاً می‌تواند سوژه‌ای برای هنرمند باشد تا در جامعه خود اثرگذار باشد، مسئله جمعیت هم از این دست سوژه‌ها است.