دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویر عجیبی از هجوم موریانه‌ها به کتابخانه عمومی لرستان منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در نامه‌ای از رئیس سازمان حمایت خواست علت افزایش قیمت پژو پارس را تعیین تکلیف کند و درباره افزایش قیمت این خودرو اظهارنظر کارشناسی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس توضیحات سازمان حج و زیارت، تعداد 66 هزار و 75 نفر از زائران دارای حساب فعال در بانک ملی بوده‌اند که مبلغ مورد نظر به حساب آن‌ها واریز و پیامک آن برای ایشان ارسال شده است.

وب‌گاه الف

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پروش با تاکید بر کنترل و نظارت بر شهریه مدارس غیردولتی توسط مدیران گفت: احیای معاونت پرورشی در مدارس غیردولتی و کنشگری به منظور تربیت و پرورش دانش آموزان مورد توجه مدیران باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود اینکه انتظار می رود در روزهای ابتدایی سال، به دلیل وزش باد و بارندگی شاهد افزایش روزهای پاک باشیم، چندین روز است که اصفهانی ها باز هم هوای آلوده را نفس کشیده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قوه قضاییه اعلام کرد: ادعاهای مطرح شده درباره بازداشت صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است و حکم قطعی دادگاه پس از احضار او به مرجع قضایی، در دادسرای تهران اجرا شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری عامل قتل مرد اهل افغانستانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قوه‌قضائیه اعلام کرد: ادعای مطرح‌شده درباره بازداشت زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به بودجه 2.5 هزار میلیارد تومانی برای طرح درمان رایگان کودکان کمتر از 7 سال، گفت: در حال حاضر 23 بیمارستان تخصصی برای کودکان داریم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: امروز بسیاری از کشورهای دنیا به فکر تأسیس وزارت رشد جمعیت افتاده‌اند ما هم باید هر آنچه که در توان داریم در این مسیر بگذاریم که درآینده دچار این بحران‌ها نشویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهروند گرگانی در اعتراض به کم‌توجهی به مطالبات خود از سوی شهردار و اعضای شورای شهر گرگان در صحن پارلمان شهری مرکز استان گلستان، پیراهن خود را از تَن بیرون کرد و خواستار تعیین تکلیف محل سکونت‌شان شد.

وب‌گاه الف

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، خلیج فارس از فردا دوشنبه با شدت‌گرفتن وزش بادهای جنوبی تا پایان هفته در برخی از ساعت‌ها مواج و متلاطم خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در خصوص درگذشت شهردار منطقه 5 شیراز تأکید کرد: این موضوع هم‌اکنون با حضور کارآگاهان پلیس و مسئولان قضایی در دست بررسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کهنسال‌ترین درخت با سن تقریبی بالاتر از 85 سال که در خیابان ولیعصر (عج) به نام پروفسور احمد پارسا (پدر دانش نوین گیاه‌شناسی ایران) نامگذاری شد.

وب‌گاه فرارو

گسترش روزافزون رسانه‌ها و عدم نظارت بر روند محتوای برنامه‌ها به‌خصوص در فضای مجازی موجب تحولاتی در سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است.