دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی کشور گفت: بیش از 70 درصد مواد اولیه دارویی در کشور تولید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه صنعتی شریف میزبان رویداد ملی فضایی بود. این رویداد با هدف آماده‌سازی دانشجویان برای حضور در مدرسه تابستانی فضایی روسیه برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنا بر مصوبه روز گذشته شورای شهر تهران قیمت قبر در بهشت زهرا (س) از 3 میلیون و 900 هزار تومان در سال 1402 به 15 میلیون تومان در سال 1403 رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری ششمین نمایشگاه بین المللی فارمکس بعد از ظهر دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 در سالن اجتماعات پژوهشکده گیاهان دارویی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این نشست، فرامرز اختراعی رئیس، به همراه شهریار امیدوار، محمدحسین نامی و سیدمحمدرضا موسوی، سه عضو هیأت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی، به سوالات خبرنگاران پیرامون...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت کشور عربستان از اجرای مجازات 10 هزار ریالی (واحد پول این کشور) برای تخلف از قوانین و دستورالعمل‌های موسم حج، از جمله ورود به هفت منطقه بدون مجوز خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

ولیعهد دبی در اقدامی تحسین‌برانگیز، از رانندگی با خودروی لاکچری خود به خاطر لانه‌ای که یک کبوتر در آن ساخته بود، خودداری کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که این خودرو به تازگی برای ولیعهد هدیه گرفته شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پنحمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با شعار «عدالت برای همه، ظلم به هیچکس» امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 با حضور اندیشمندان ایرانی و بین المللی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مظفری در جلسه امروز شورای عالی قضایی به ارائه گزارشی از عملکرد دو سال گذشته این دیوان پرداخت و با بیان اینکه طی دو سال گذشته هیچ پرونده معوقه‌ای در دیوان نداشته‌ایم، تصریح کرد: همه پرونده‌های مانده‌ی بیش از 7 ماه در دیوان عدالت اداری، به صورت موردی بررسی می‌شوند تا هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف آن‌ها صورت بگیرد. رئیس دیوان عدالت اداری ضمن...

خبرگزاری میزان

در راستای توانمندسازی باغداران استان زنجان و با رویکرد تغییر ارقام گردوی بومی منطقه با ارقام دیرگل و دیر برگ، شرکت کشت و صنعت خرم‌دره وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با دراختیار قراردادن 300 هزار پیوندک مدرن دیرگل به باغداران این منطقه و آموزش آنها، زمینه ارتقاء تولید گردو به میزان 1000 تُن در این استان را فراهم کرد. بهره‌گیری از این پیوندک‌های مدرن دیرگل، از بروز خسارت در سرمای...

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب جویبار با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان جویبار گفت: این متهمِ متواری، اهل یکی از استان‌های غربی کشور، به دلیل بدهی 190 میلیارد تومانی و دارا بودن برگ جلب قضایی، در شهرستان جویبار مخفی شده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز حفاظت اطلاعات دستگاه قضا، از دستگیری چهار نفر از افرادی خبر داد که سوالات آزمون وکالت را فروخته و در اِزای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از رونمایی سامانه سؤالات پرتکرار (FAQ) در شهرداری تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس آخرین اطلاعات، سالانه حدود 400 میلیون تن پلاستیک در جهان تولید می شود که 36 درصد از آن صرف بسته بندی های یکبار مصرف می شود! این میزان از مصرف می تواند تا سال 2040، یک سهم 19 درصدی از انتشار کربن در دنیا داشته باشد!

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری چهار نفر از افرادی خبر داد که سؤالات آزمون وکالت را فروخته و در اِزای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال در نشست با کارکنان دفتر حقوقی سازمان با بیان اینکه دفتر حقوقی در سازمان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: سازمان ثبت احوال کشور به خاطر جایگاه حقوقی خود در کشور نیازمند بخش حقوقی فعال و کارآمد است چرا که می‌تواند بستر‌هایی را برای حرکت بخش‌های مختلف سازمان فراهم کند. وی با اشاره به اینکه نگاه...