دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: از بین 7000 متقاضی جذب هیئت علمی، 275 نفر انتخاب شدند.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: «هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان است و در این عرصه با تمام توان به وظیفه خود عمل می‌کند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری گفت: میزان آسفالتی که در سال 1402 انجام شد، 3 برابر سال‌های گذشته بود و این یعنی خدمت، حل معارضین بزرگراه‌های بزرگ مانند بروجردی، یادگار امام، شوشتری که در مرحله انجام است، نشان دهنده کارآمدی است، خدا را شاکریم که توفیقی به ما حاصل شد که یک تیم منسجم با رهبری و هدایت دکتر زاکانی امور را به جلو هدایت می‌کند. وی...

خبرگزاری میزان

رزا اتانبایوا نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان روز دوشنبه (24 اردیبهشت 1403) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتوگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو بالاترین میزان مصرف تجهیزات پزشکی را مربوط به گروه قلب، عروق و ارتوپدی اعلام کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

زوج جهانگرد استرالیایی که با خودروی تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می‌کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی کشور با بیان اینکه بیش از 70 درصد مواد اولیه دارویی در کشور تولید می‌شود، گفت: داروهای ایرانی از لحاظ اثربخشی با مشابه خارجی برابری دارند و باید توجه، حمایت و سرمایه گذاری به سمت تولید داخلی بیشتر سوق داده شود.

وب‌گاه فرارو

حسین اسلامی، فعال حوزه اینترنت و اقتصاد دیجیتال گفت: ما امیدواریم اختلال‌ها در اینترنت ثابت و همراه برطرف شود و اگر تنظیماتی داخل مجموعه‌های نظارتی وجود دارد هم به حداقل برسد. ما قبل از این فیلترینگ داشتیم، اما تا این حد دچار اخلال نبودیم. الان به دلایل نامعلومی از جمله گوگل پلی بسته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در همایش تخصصی شهرداران استان تهران که با حضور میر محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امین اسدی، سرپرست فرمانداری ملارد و شهرداران استان در فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی سرفصل‌ها و قوانین حوزه شهرداری نیاز به اصلاح و بازنگری دارد، اظهار کرد: این تغییرات اگر در موضوعاتی باشد که...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کشور با بیان این که پلیس و جامعه یک بَطن و یک پِیکر هستند، گفت: خوب می‌دانیم که مطالبه مردم از پلیس در تأمین امنیت عمومی به حق است و ما در این زمینه کوتاهی نکرده و از پای نمی‌نشینیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم جعفری، مدیر‌عامل «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» در خصوص فعالیت‌های این سازمان گفت: «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» در راستای کوچک‌سازی مجموعه‌های دولتی و با هدف ارائه خدمات با کیفیت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ادغام چند شرکت و موسسه ایجاد شده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی در حال فعالیت است. جعفری...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دادگستری استان هرمزگان گفت: پروژه انتقال فاضلاب بندرعباس تا اوایل 1404 نهایی می‌شود و شیر لوله فاضلابی که به خلیج فارس ریخته می‌شود، مسدود خواهد شد و آب فاضلاب در این لوله به صنایع غرب منتقل شود.

خبرگزاری تسنیم

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از اتمام عملیات اجرایی شبستان حرم حضرت زینب (س) در شهر دمشق با همت مهندسان و استادکاران ایرانی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه 15 در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند ساخت آزادراه شهید شوشتری با بیان اینکه در چند ماه اخیر تحولات بزرگی در راستای اجرای پروژه آزادراه شهید شوشتری انجام شده است، اظهار کرد: روند انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه نیز از سال گذشته در منطقه 15، تسریع چشمگیری یافت و به اتمام رسید. او با اشاره به تعداد معارضین این پروژه...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور، مسیر دشمنان را اول ایجاد تردید و بعد تغییر و به‌وجود آوردن استحاله عنوان کرد و گفت: مردم ایران از طرح عفاف و حجاب نور حمایت کردند.