دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه فرارو

نخستین کاروان‌های حج تمتع 1402 بامداد امروز (3 خرداد) از فرودگاه امام خمینی (ره) وارد مدینه منوره شدند. زائران کشورمان در بدو ورود در فرودگاه مدینه با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند و سپس راهی هتل‌های خود شدند و در محل اسکان خود نیز با گل، شیرینی و خرما استقبال شدند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به دعوت همتای ویتنامی خود امروز وارد هانوی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از زمان ظهور شبکه‌های نمایش خانگی و رونق پخش سریال‌های مختلف در آن، این پلتفرم‌ها همواره زیر ذره‌بین تماشاگران و نهادهای نظارتی و در مواردی حتی مورد انتقاد آن‌ها نیز قرار گرفتند. این بار تیغ تیز این انتقادها بر گردن سریال «افعی تهران» قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان پسماند عنوان کرد: «هر نوع خرید و فروش زباله‌های شهری جرم است و ضایعات‌فروشی‌هایی که زباله‌های شهری را خریداری کنند پلمب می‌شوند. تاکنون حدود 80 گاراژ که در کار خرید و فروش زباله‌های شهری بودند طبق دستور قضایی پلمب شده است؛ از سوی دیگر، ناظران پسماند هم در خروجی بزرگراه‌ها حضور دارند و ماشین‌های غیرمجاز حمل زباله شهری را توقیف می‌کنند.»

خبرگزاری میزان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز دوشنبه (1403/2/24) با حضور در مصلای تهران از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون قضایی دادگستری خوزستان گفت: خرد کردن اراضی کشاورزی، فروش قطعات و تبدیل آن‌ها به باغ ویلا بخش کشاورزی استان را با تهدید و خطر نابودی روبرو کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: به‌طور میانگین از ابتدای فروردین تاکنون بیش از 83 میلی متر بارش در کشور ثبت شده که نیمی از آنها در سه هفته نخست اردیبهشت ماه دریافت شده است. این بارندگی‌ها سبب شد تا سه حوضه از 6 حوضه آبریز اصلی کشور از کم‌بارشی خارج شود و میانگین بارش آنها به محدوده نرمال برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان مدارس و مرکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: هرگونه افزایش شهریه به صورت یکسان در مراکز و مدارس غیردولتی کشور ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ به پیمانکاران هشدار داد که در مناطق عمرانی از چراغ های پرنور و شبرنگ استفاده کنند تا در شب‌ها نیز قابل رویت باشند و از وقوع تصادفات جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حفاظت محیطزیست برای اولین بار در دولت سیزدهم درصدد ساماندهی آفرودسواران برآمد از این رو با برگزاری جلسات متعدد با سازمان‌های مرتبط نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد و در نهایت آیین‌نامه طبیعت‌گردی در 15 اردیبهشت ماه ابلاغ شد که در بند 11 آن به تدوین دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر آفرودسواری در عرصه‌های طبیعی کشور اشاره شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام جمع‌آوری هفت هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی در سال گذشته، گفت: از اوایل مهر ماه امسال و با کاهش تعداد صندوق های فلزی، به تدریج دریافت صدقات به شکل الکترونیکی انجام خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر آب پرتقال و غلات جزو اصلی صبحانه شما باشد، می‌تواند اثرات متفاوتی بر سیستم گوارش ایجاد کند؛ به این دلیل که اسید موجود در آب پرتقال بر آنزیم‌هایی که نشاسته غلات را هضم می‌کنند، تاثیر می‌گذارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور گفت: ورودی رانندگان بدهکار دیه به زندان از روزانه 60 نفر در شرایط فعلی تقریباً به صفر کاهش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پلیس راه کشور اعلام کرد: در پی اجرای عملیات خاک‌برداری و اصلاح شیب ترانشه در محور هراز محدوده قلابن، این محور در زمان انجام عملیات مسدود می‌شود. بازه زمانی این عملیات از تاریخ 24 اردیبهشت 1403 تا 20 شهریور 1403 و در روز‌های دوشنبه از ساعت 8:00 الی 17:00 خواهد بود. عملیات در ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه متوقف...

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیران کل محیط زیست استان‌ها دستور داد که نظارت جدی و مستمری بر فعالیت باغ وحش ها داشته باشند و هرگونه جابه‌جایی جانوران وحشی در باغ وحش‌ها باید با اجازه کتبی سازمان حفاظت محیط زیست انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشدار نارنجی هواشناسی به تهرانی‌ها رسید.