دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از آغاز عرضه پساب در بورس انرژی خبر داد و گفت: 1.8 میلیون مترمکعب پساب تولیدی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران در تابلو بورس انرژی عرصه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو گفت: مهم‌ترین کاری که در حوزه نیروگاه‌های تجدیدپذیر باید انجام می‌دادیم، ایجاد تقاضا برای ساخت نیروگاه بود که با تعیین نرخ و ایجاد تابلوی سبز، انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصوبات پانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن طی نامه شماره (22839) در تاریخ 12 اردیبهشت ماه توسط رییس جمهور و رییس شورای عالی مسکن ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزبه چشمی امروز در دیدار با فولاد خوزستان غایب خواهد بود. روزبه چشمی امروز در دیدار با فولاد خوزستان غایب خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد در حالی امروز به مصاف هم می روند که بهترین گلزن آبی ها برابر این تیم خوزستانی غایب خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود کسب عنوان قهرمانی، اما ریکاردو ساپینتو به همکاری خود با آپوئل پایان داده و این موضوع به زودی و به صورت رسمی اعلام می شود.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه چادرملو در پی رای کمیته استیناف و سه بر صفر شدن دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی نامه‌ای به فدراسیون نوشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیستمین جشنواره «گل و گلاب تهران» با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران در دیدار با مقامات فدراسیون انرژی روسیه با تاکید بر اهمیت همکاری‌های دوجانبه بین دو کشور در صنعت گاز، بر لزوم تحلیل دقیق و شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های همکاری و هماهنگی بیشتر فیمابین تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تعطیل شد تا دو ملی پوش این تیم راهی خارج از کشور شوند.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 24 اردیبهشت 1403، شاخص کل بورس تهران با کاهش بیش از 32 هزار واحدی مواجه شد و به سطح 2,160,780 واحد رسید. این تنزل چشمگیر در شاخص کل بازار، موجب کاهش قابل توجه در ارزش کل بازار شد و نشان‌دهنده کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سهام بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در قالب 13 رشته ورزشی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوره تبلیغات گل‌درشت و مستقیم تمام صفحه مجله‌ای و بازاریابی‌های سنتی پرهزینه به پایان رسیده است، اکنون اجزا صنعت گردشگری از خود گردشگر گرفته تا فعالان شبکه‌های اجتماعی تا یک تیزر چند ثانیه‌ای هوشمندانه جذاب در موقعیت درست در وسیله سفر مانند هواپیما موثرتر است حتی می‌تواند آغازگر یک سفر دیگر باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

"از درخواست غرفه‌دار برای دعای مادر مریض‌احوال تا معرفی کتابی که رهبر انقلاب قبلا آن را خوانده بودند" گوشه‌های از بازدید صبح امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نمایشگاه کتاب تهران بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرارداد تجهیز و بهره‌برداری از پایانه‌های بندر شهید بهشتی چابهار توسط شرکت IPGL هند با حضور وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و وزیر بنادر، کشتیرانی و آبراهه‌های جمهوری هند، امروز منعقد می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که افراد با نگاه انقلابی و سوپر انقلابی، به بهانه ترس از افتادن انقلاب به دست نااهلان، بدون تخصص لازم تنها به دلیل تعهدشان به انقلاب مفروض در ذهن خود، در جایگاه و منصبی قرار می گیرند که مناسبشان نیست، بیش از هر کس دیگری می دانند که نمی توانند خلق پیشرفت کنند؛ پس باید نقشه راه را تغیر داده و فاکتورهای ارزشی و معنوی موجود در ذهن خود را جایگزین فاکتورهای مادی و عینی و قابل سنجش...

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد مبارزه با فساد در ورزش اولویت این وزارتخانه است.