یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد اقتصاد دانش‌بنیان طب سنتی و گیاهان دارویی با اشاره به لزوم توسعه اقتصادی حوزه گیاهان دارویی از طریق دانش‌بنیان کردن فعالیت‌ها در این زمینه گفت: 200 شرکت دانش‌بنیان در حوزه طب سنتی و گیاهان دارویی فعال هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل برنامه ریزی اقتصاد سلامت سازمان نظام پزشکی، در خصوص فرار مالیاتی پزشکان، توضیحاتی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های ضد انقلاب در حالی پروین موسوی را فعال سیاسی معرفی کرده‌اند که این به فرد به جرم حمل 5 کیلوگرم مرفین دستگیر و در یک روند قانونی محاکمه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد دوزنه که با همسر دومش دچار اختلاف و کشمکش شده بود در جنایتی هولناک او را به قتل رساند اما در نهایت با اعلام گذشت مادر مقتول از قصاص نجات پیدا کرد مرد دوزنه که با همسر دومش دچار اختلاف و کشمکش شده بود در جنایتی هولناک او را به قتل رساند اما در نهایت با اعلام گذشت مادر مقتول از قصاص نجات پیدا کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در مجلس تصویب شده و بنابراین روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته درنظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی، با عنوان این مطلب که در حال حاضر 195 شهر تحت پوشش برنامه سلامت خانواده قرار دارد، گفت: تعداد جمعیت این شهر‌ها در مجموع به 27 میلیون نفر می‌رسد، تحت پوشش برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع قرار دارد. وی افزود: علاوه بر جمعیت 27 میلیون نفری در شهرها، حدود 30 میلیون نفر از جمعیت روستایی کشور نیز از خدمات سلامت خانواده استفاده می‌کنند. معاون...

وب‌گاه مشرق نیوز

در دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت، رئیس جمهور از مدیرعامل پتروشیمی شازند، تقدیر کرد

وب‌گاه فرارو

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه آمار قطع 16هزار درخت را تأیید می‌کنم، گفت: «کاهش منابع آبی اعم از بارش و آب چاه و سن زیاد درختان این پارک‌ها، همه این عوامل درختان را مستعد آفت‌زدگی می‌کنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معمولاً وقتی سخن از دلایل کاهش فرزندآوری به میان می‌آید، پاسخ‌ها سریع به سمت مشکلات معیشتی و اقتصادی می‌رود و به‌طور کلیشه‌ای تصور می‌شود دلیل اصلی اقتصادی است.

وب‌گاه گسترش

احمد اسماعیل‌زاده گفت: در طرح امنیت غذایی هم مبلغ حمایتی به میزان 10 الی 12 برابر افزایش یافت و هم شناسایی کودکان 6 ماه تا پنج ساله‌ای که با اختلال رشد مواجه هستند از طریق بهورزان، مراقبین سلامت و کارشناسان تغذیه در تمام شبکه‌های بهداشت درمانی کشور انجام و کد ملی آن‌ها استخراج می‌شود و از طریق وزارت بهداشت در اختیار وزارت رفاه قرار می‌گیرد و وزارت رفاه نیز این افراد را ارزیابی اقتصادی...

وب‌گاه عصر ایران

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران: تحت فشار برای افزایش سرعت قطع درختان پیر و آفت‌زده هستیم تا آفت به درختان سالم سرایت نکند. اگر درخت آفت‌زده و خشک‌شده را قطع نکنیم، آفت به‌سرعت به سایر درختان سرایت می‌کند و یک پارک از بین می‌رود. هنگام کرونا نیز قرنطینه انجام و بیماران فوت شده با تدابیر ویژه‌ای دفن می‌شدند تا از سرایت بیماری جلوگیری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهروز مروتی گفت: براساس گزارشات رسیده به کمپین معلولان و نظرسنجی کانال اخبار مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، مستمری حدود 20درصد از مددجویان سازمان بهزیستی، از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها قطع شده است. حمایت از معلولان، که یکی از گروه‌های کم توان در جامعه هستند، وظیفه‌ی دولتهاست. به همین دلیل در کشورهای مختلف دولت‌ها قوانین حمایتی برای این افراد در نظر گرفته‌اند. در ایران نیز قانون حمایت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهوری برای افتتاح سد «قیزقلعه سی» در آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل برنامه ریزی اقتصاد سلامت سازمان نظام پزشکی آخرین آمار فرار مالیاتی پزشکان را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل برنامه ریزی اقتصاد سلامت سازمان نظام پزشکی اعلام کرد که کمتر از 750 نفر را سازمان امور مالیاتی رسماً به عنوان فرار مالیاتی اعلام کرده که از نظر ما این عدد هم قطعی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات طرح حمایت از مادران نیازمند دارای کودک شیرخوار و زیر دو سال را اعلام کرد.