یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه فرارو

دولت زمانی می‌تواند مدعی افزایش ظرفیت‌های بازار کار باشد که جوانان به راحتی شغل مناسبی در بازار کار پیدا کنند، این در حالیست که هم اکنون اکثریت قشر بیکار کشور را جوانان دانشگاهی تشکیل می‌دهند. حدود 40 درصد از بیکاران کشور را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند و جوانان و زنان زیادی متقاضی کار هستند، اما بازار کار کشور پذیرای آنان نیست. این مورد به ویژه برای زنان شدید‌تر است و هنوز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الهام رحیمی‌فر با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو گفت: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که سازمان‌های بین‌المللی درباره اتمام کمک‌های غذایی و پزشکی در نوار غزه در نتیجه اشغال گذرگاه رفح توسط رژیم صهیونیستی و ممانعت این رژیم از ورود کمک‌ها به غزه هشدار می‌دهند سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه اعلام کرد: ادامه بسته شدن گذرگاه زمینی رفح بین نوار غزه و مصر بعد از تسلط ارتش اسرائیل بر آن در 7 مه بحران انسانی فاجعه بار...

وب‌گاه خبر آنلاین

حکم امیر تتلو صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم امیرحسین مقصودلو صادر شد و امیر تتلو به حبس طویل المدت محکوم شد حکم امیرحسین مقصودلو صادر شد و امیر تتلو به حبس طویل المدت محکوم شد به گزارش عرشه آنلاین وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.

وب‌گاه الف

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بهروز مروتی گفت: پیگیری کمپین حکایت از این داشت که سازمان هدفمندی به دلیل ابهام برخی حساب‌ها اقدام به قطع مستمری آن‌ها نموده است. به طور مثال، مددجویانی که به دلیل سن خیلی پایین، مستمری‌شان به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شد، از جمله مشمولان این قطعی مستمری بودند.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از مردم روز خود را با یک لیوان شیر گاو با معده خالی شروع می‌کنند، اما اخیراً مطالعات نگرانی‌هایی را ایجاد کرده‌اند که آیا این سالم‌ترین راه برای شروع روز شماست یا خیر؟

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان درباره جداول لایحه بودجه 1403 با اکثریت آرا بر مصوبه قبلی خود در‌خصوص پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان اصرار کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش 2.5 میلیون نفری جمعیت مادران 25 تا 40 ساله طی 10 سال گذشته گفت: با اجرای قانون جوانی جمعیت، نرخ باروری در 15 استان کشور افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

به گفته مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، در تهران، 51 درصد خانوارها به عنوان مستاجر در مسکن زندگی می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دلایل عدم دسترسی به برخی از داروهای اعصاب و روان را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صحنه امروز را صحنه مقابله با دشمن در عرصه جنگ شناختی و عملیات روانی دانست و گفت: وظیفه اهالی رسانه این است که تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش است را به دنیا نشان دهند. وی ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویز‌های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی قلمداد...

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 1403 کل کشور بخش دوم جداول را اصلاح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان به بخش دوم لایحه بودجه 1403 مربوط به جداول را رفع و تصویب کردند. بخشی از ایرادات شورای نگهبان مربوط به ردیف‌ها بود که اصلاح شد. همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت فوق العاده خاص به کادر درمان، بر مصوبه خود اصرار کردند. گفتنی...