دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه ورزش سه

دتمار هامان معتقد است کین باید درد را تحمل می کرد و در حساس‌ترین بازی فصل برابر رئال درخواست تعویض نمی داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی امروز (دوشنبه) در بیست و دومین کنگره بین‌المللی انجمن شیمی ایران که در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، تأکید کرد: کشور‌هایی که خام فروشی را ادامه دهند در سال‌های آینده متضرر می‌شوند، زیرا فشار چاه‌های نفت و گاز در حال کاهش است و اگر به سمت افزایش پیچیدگی اقتصادی در تولید ناخالص داخلی نرویم، اقتصادی مقاوم که روی پای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه هاآرتص امروز دوشنبه با تبیین شکست‌ها و ناکامی‌های نخست‌وزیر رژیم اسرائیل بنیامین نتانیاهو در تمامی جبهه‌ها نوشت که وی موجب شده که «بقای اسرائیل و رسیدن به جشن صد سالگی» محل تردید واقع شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی به اظهارات جنجالی رحیم پورازغدی درباره حجاب واکنش نشان داد. عباس عبدی به اظهارات جنجالی رحیم پورازغدی درباره حجاب واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات رحیم پور ازغدی درباره حجاب با انتشار مطلبی در حساب ایکس خود نوشت: «کاش یک درصد حساسیتی که به حجاب دارید را به مسائل اقتصادی داشتید.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی، گفت: هیچ بازاری در دنیا بدون مقررات و دستورالعمل وجود ندارد و ما نیز معتقدیم بازار ارز و نرخ ارز نیز باید تابع قواعد و مقررات خاص خود باشد. محمدرضا فرزین ضمن تأکید بر افزایش قدرت مدیریت بیشتر بر منابع ارزی خارج از کشور از تفکیک سیاست تجاری از سیاست ارزی خبر داد و گفت: ابزار ریال برون مرزی با روسیه بزودی عملیاتی می‌شود. به گزارش تسنیم، وی در نشست تخصصی و هم اندیشی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستگاه امنیتی انگلیس که طی یک ماه گذشته مدعی شناسایی عناصر وابسته به سرویس‌های جاسوسی روسیه و چین شده، روز دوشنبه نیز سه نفر دیگر را به اتهام جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی هنگ‌کنگ روانه دادگاه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده اصفهان در مجلس: 7 درصد آمار سقط جنین مربوط به روابط نامشروع است بر اساس تعریف سازمان بهداشت جهانی، به خروج جنین قبل از هفته بیستم بارداری سقط جنین می‌گویند؛ که می‌تواند به صورت عمدی و یا خود به خود اتفاق بیفتد. امیرحسین بانکی‌پور فرد با هشدار نسبت به فزونی این پدیده افزود: شیوع سقط جنین به عنوان یک واقعیت غم انگیز در پهنه جهان اکنون همزمان با گسترش مدرنیته در کشور ما نیز شدت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 347 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 37 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون و 700 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 900 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عمره مفرده و حج تمتع دو موضوع مهم برای مسلمانان و از جمله مسلمانان ایران است. عمره امسال پس از یک وقفه 9 ساله دوباره از سرگرفته شد و حج تمتع نیز پس از پایان همه‌گیری کرونا، در سه سال اخیر به طور مستمر انجام شده است.

وب‌گاه فرارو

با وجود کسب عنوان قهرمانی، اما ریکاردو ساپینتو به همکاری خود با آپوئل پایان داده و این موضوع به زودی و به صورت رسمی اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران سرزمین فرصت‌های ترانزیتی است و توسعه بندر چابهار با دسترسی به راه‌های ریلی و جاده‌ای، می‌تواند به هندوستان در دسترسی به بازار افغانستان، آسیای مرکزی، ترکیه، جمهوری آذربایجان و حتی روسیه کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

راحتی ثبت‌نام وام کمک ودیعه فقط یک‌طرف ماجراست؛ سختی کار، فراخوان شدن به بانک، تشکیل پرونده و عبور از هزارتوی بانکی برای تخصیص منابع و دریافت وام است که بخش عمده متقاضیان یا به این مرحله نرسیده‌اند یا به موفقیت از آن نمی‌گذرند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه به هندی ها برای توسعه چابهار اعتماد داریم، گفت: چابهار، نگین درخشان در سواحل ایران است.

وب‌گاه فرارو

ستاره کشتی آزاد آمریکا قرار بود بعد از پایان کشتی خود به MMA پای بگذارد، اما یک پیشنهاد مسیر او را تغییر داد.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که ایران توانسته است با افزایش تولید سوخت مایع، رتبه دوم را در میان تولید کنندگان اوپک کسب کند.

خبرگزاری دانشجو

مسلمی گفت: امسال استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است به گونه‌ای که بیش از 600 شرکت در 12 سالن نمایشگاه ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند که حدود 40 درصد آن‌ها از شرکت‌های تولیدکنندگان و دانش بنیان هستند.