یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می کنند!

هیات عالی نظارت، مصوبه مجلس درخصوص تمدید مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها که انتخاب بیش از 2 دوره متوالی آنها را بلامانع دانسته بود، مغایر سیاست های کلی نظام ندانست.

وزیر کشور گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: سال گذشته، 11 هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند و ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند.

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال 1402 در مقایسه با سال 1401 نشان دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است.

عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علین امروز بیانیه 150 نماینده در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا را قرائت کرد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است، دانش آموختگان ما این افتخار را رقم زدند و مردم قدردان جامعه فرهیخته دانشگاهی هستند.

ساده انگاری مداخله‌گرایی غرب و در راس آن آمریکا در نظام بین الملل، یکی از دستورالعمل‌هایی است که از سوی جریان‌های رسمی و پنهان قدرت در واشنگتن و اتحادیه اروپا دنبال می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان‌های دفاعی قرار نمی‌گرفت افتخارآفرینی وعده صادق رقم نمی‌خورد.

نمایندگان مجلس در جلسه علین امروز با اکثریت آرا جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم توسعه کشور موافقت کردند.

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود.

سخنگوی جبهه پایداری می‌گوید که ائتلاف این جبهه با شانا برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز پایدار خواهد بود.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با جدول 11 و پیوست 3 درباره اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه 1403 موافقت کردند.