سه‌شنبه 8 خرداد 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار مشهد: به ازای هر فرد فوت شده نیز علاوه بر این وام‌ها، 100 میلیون وام بلاعوض داده شده و پس از اقدامات انحصار وراثت و طی مراحل قانونی مبلغ برای آنان واریز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شوش از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در ظهر امروز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پسری 19 ساله که در جریان درگیری در باغ پرندگان مرتکب قتل شده است، به جرمش اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان متولی اصلی ارائه خدمات بهداشت و درمان به زائران ایرانی در مراسم حج تمتع، ارائه خدمات به زائران را همزمان با ورود اولین کاروان‌های حجاج ایرانی به عربستان آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از درگیری تعدادی افراد مسلح به سلاح سرد در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان را نشان می‌دهد که با چاقو با هم درگیر شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: درگیری بیرون از بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان به داخل اورژانس کشیده شده و حمله‌ای درکار نبوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «الازهر» مصر نسبت به جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب نوار غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مغازه طلافروشی در محدوده شمال تهران دچار آتش‌سوزی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک طلافروشی در محدوده شمال تهران دچار حریق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر وقوع تصادف شدید چند دستگاه خودرو در ترکیه، 10 نفر کشته و 39 تَن زخمی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در ویدیویی که به سرعت در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی است، شجاعت و هوشیاری یک کودک چینی جان خانواده اش را از یک فاجعه نجات داد. ر حالی که خانواده اش مشغول صرف شام بودند، متوجه دود و بوی سوختگی از یکی از پریزهای برق شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک طلافروشی در محدوده شمال تهران دچار حریق شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک طلافروشی در محدوده شمال تهران دچار حریق شد. یک طلافروشی در محدوده شمال تهران دچار حریق شد. به گزارش عرشه آنلاین، حوالی ساعت 9:30 صبح امروز یک مورد حادثه حریق در مغازه طلافروشی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 130 را به محل حادثه واقع در خیابان شهید دستگردی (ظفر)، خیابان شهید عمرانی اعزام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رونالدینیو در یک بازی خیریه برای کمک به سیل‌زده‌های برزیل گلی تماشایی به ثمر رساند تا یاد روزهای درخشانش در فوتبال دنیا را زنده کند.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی از تداوم بارندگی‌ها تا روز جمعه خبر داد و گفت: تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.