سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح طبق اصل 85 قانون اساسی اعلام وصول شد.

حمله هفتم اکتبر حماس، هاله شکست ناپذیری اسرائیل را به شدت خدشه دار کرد و احساس امنیت در این بازیگر را کاهش داد.

آقاسی درباره آخرین وضعیت فائزه هاشمی در زندان گفت: من طی 3 روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند. احتمال دارد که در اواخر هفته آینده دادگاه چه رایی صادر می‌کند.

طبق تصمیم معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، فقط دهه شصتی‌های متولد سال 1369 می‌توانند وام تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها را دریافت کنند.

در پی انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ مامور خاطی، نامبرده با دستور فرمانده انتظامی استان مربوطه بازداشت و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی و معلق از خدمت شد.

وزارت خارجه استرالیا در اظهاراتی بی‌اساس، ایران را به انجام «اقدامات بی‌ثبات‌کننده» متهم و در بیانیه‌ای اعلام کرد پنج فرد و سه نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه می‌کند.

دلار کانادا، امروز به 43,300 (چهل و سه هزار و سیصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.57 درصدی داشته است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قیمت قبر رایگان است، یادآور شد: این فضاسازی‌ها شکل گرفت و به رایگان بودن قیمت قبر اشاره نشده است. کسی که می‌خواهد پیش خرید کند باید رقم دو طبقه دیگر را بپردازد. ممکن است تا 20 سال کسی که قبر را رزرو کرده دفن نشود و اینگونه بهشت زهرا (س) جا دارد اما در واقع ندارد.

امروز قیمت سکه امامی به 40,400,000 (چهل میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.75 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم عقب نشینی کرده است.

قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی روند نزولی را تجربه کرده است و ارزش آن به 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.03 درصدی داشته است.

جاده چالوس هم که از بعدازظهر دیروز و به منظور حفظ ایمنی مسافران مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

امروز قیمت سکه امامی به 40,400,000 (چهل میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.75 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم عقب نشینی کرده است.

روز گذشته اظهارات رئیس‌کل بانک مرکزی موردتوجه بازار قرار گرفت. فرزین در نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی گفته بود که با گشایش‌های به وجود آمده دسترسی ارز در سال جاری بیشتر شده است. به عقیده تحلیلگران بازار، این گشایش‌ها همان دسترسی بازارساز به بازار ارز سلیمانیه است.