دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

در این پست دکتر اسدزاده عزیز تغذیه مناسب که قبل از ورزش برای ورزشکار بسیار مناسب است را به ما معرفی می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان مازندران به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با کسب پیروزی قاطع مقابل مس شهربابک، به صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان توضیاختی در خصوص برجام و حواشی آن ارایه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون سخنگوی سازمان ملل: با توجه به ادامه درگیری در غزه نه تنها برای غیرنظامیان، بلکه برای کارکنان سازمان های بشردوستانه، دبیر کل درخواست فوری خود را برای آتش بس فوری بشردوستانه و آزادی همه گروگان ها تکرار می کند.

وب‌گاه عصر ایران

لیگ برتر ایران 1402-1403 | هفته: 27 | استادیوم فولادشهر

وب‌گاه خبر آنلاین

منتخب تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که قصدی برای کاندیداتوری برای انتخابات ریاست مجلس ندارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

مأموران پلیس استان سمنان موفق به دستگیری یک باند 6 نفره از سارقان "مامورنما" شدند که با سوء استفاده از لباس مأموران نیروی انتظامی، از اتباع خارجی سرقت می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تبدیل به دغدغه اصلی دلسوزان و بزرگان نظام تبدیل شده است، آنچنان که مراجع تقلید در دیدارهایی که با دولتی ها دارند در قالب تذکر یا توصیه این نگرانی ها را منتقل می کنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

محمدرضا شیرزادی، رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: از ابتدای سال تاکنون 10 نفر به تب کریمه کنگو مبتلا شده اند که از این تعداد متاسفانه سه نفر فوت کرده اند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آخرین مطالعات کشور در راستای قانون هوای پاک گفت: میانگین غلظت ذرات معلق موجود در جو ایران 6 برابر استاندارد جهانی (WHO) یعنی حدود 30 میکروگرم بر سانتیمتر مکعب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از حضرت آیت الله خامنه ای در حال سخنرانی در نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عصر ایران

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا ضمن انتقاد از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین گفت که ظاهراً آنها ماهیت درگیری بین اسرائیل و فلسطین را درک نمی‌کنند.