دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «سعید پورابوالقاسم» را به عنوان رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - سومین جشنواره گروه‌های کر ایران به میزبانی شهر شیراز و با حضور 200 هنرمند از گوشه گوشه ایران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست محفل ادبی شاعران ایران و یمن، یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 در سالن سرای ملل نمایشگاه کتاب برگزار شد. معاذ جنید، شاعر و مشاور وزیر فرهنگ یمن، علیرضا قزوه، شاعر و رایزن فرهنگی سابق ایران در هند، مرتضی حیدری آل‌کثیر، شاعر عربی و فارسی، محمدعلی صالحی، شاعر و نویسنده کتاب «یمن در شعر فارسی» مصطفی محدثی خراسانی و سیدمجتبی ابطحی در این نشست حضور داشتند. مصطفی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به شبیر فیروزیان آمده است: "با عنایت به شایستگی‌های علمی و سوابق ارزنده جنابعالی در فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت (ع) به موجب این حکم به سمت «معاون قرآن و عترت (ع)» منصوب می‌شوید. امید است در فرصت پیش رو، اهتمام خود را معطوف برنامه‌ریزی برای تکمیل امور قرآنی که در دولت مردمی آغاز شده است و حاکم نمودن جهت‌گیری قرآنی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد مسجدجامعی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بازدید از غرفه انتشارات بنیاد فارابی بر لزوم ظرفیت‌سازی در بستر‌های گوناگون سینمایی تاکید کرد. وی ضمن ترغیب بنیاد سینمایی فارابی به همکاری با ناشران تخصصی حوزه سینما، افزود: بهتر است چشم‌انداز فارابی در حوزه نشر کتب سینمایی به گونه‌ای باشد که خود را همراه و چتری برای بخش خصوصی ببیند تا به این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» که در جلسه 897 مورخ 1402/12/08 شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه 466 مورخ 1402/12/01 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌گردد: وزارت آموزش و پرورش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت تعاون، کار و رفاه...

خبرگزاری تسنیم

مسئولان فرهنگی، سیاسی و نظامی به نمایشگاه کتاب تهران آمدند تا از یک برگ برنده رونمایی کنند. در عین حال به نکاتی درباره «شهید حسن طهرانی‌مقدم» اشاره کردند که در نوع خودش قابل توجه است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تالار حافظ شیراز در روزهای شنبه و یکشنبه 22 و 23 اردیبهشت ماه میزبان گروه‌های کرال (آوازی) از اقصی نقاط ایران با مشارکت بیش از 200 نفر از هنرمندان عرصه موسیقی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر برگزاری رویداد "اردیبهشت هنر ازنا" را کار بسیار ارزشمندی برای تجلیل از فعالان فرهنگ و هنر این شهرستان عنوان و پیشنهاد کرد تا این موضوع در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و با مصوب شدن آن، این رویداد بصورت دائمی همه ساله با شکوه در همین شهرستان برگزار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر قرار باشد نگاهی به نوستالژیک‌ترین شکایت پرستاران از یک فیلم یا سریال داشته باشیم یاد فیلم شوکران بهروز افخمی و شخصیتی خواهیم افتاد که هدیه تهرانی را در شمایل یک پرستار فریبنده نشان می‌داد که با یک مرد متاهل وارد رابطه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

با وجود اینکه وزارت ارشا در اقدامی تحسین‌برانگیز از ورود 17 ناشر پخته‌خوار به نمایشگاه کتاب جلوگیری کرده است، اما هنوز برخی از این ناشران در نمایشگاه حضور دارد و آشکارا از تخفیف 50 درصدی برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس دولت سیزدهم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب کرد.