دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن گفت‌وگو با ناشران، نویسندگان و گردانندگان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر، وضعیت بازار کتاب، و میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ضمن بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ابتدا از جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و ایجاد غرفه ویژه فلسطین قدردانی می‌کنم. دلیل قدردانی ما این است که قضیه فلسطین در جمهوری اسلامی ایران و نمایشگاه کتاب، به عنوان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه با همراهی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سالن ناشران عمومی بازدید و با ناشران صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباطی آنلاین گفت: به جاست که ما در ابتدا قدرت خود را بشناسیم و پس از آن دنیا را متوجه عظمت مان کنیم. وی افزود: امروز با کمال تاسف قدرت غالب رسانه‌ای در دست افرادی است که برای حفظ منافع خود از هیچ گونه تبلیغ سوء و دروغ پراکنی امتناع نمی‌کنند. وزیر فرهنگ گفت: اغلب شبکه‌های ماهواره‌ای به ترویج فساد...

وب‌گاه خبر آنلاین

با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم تودیع کاظم نظری و معارفه حمید نیلی مدیر کل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان سینمایی کشور به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، معاون نظارت و ارزشیابی، مدیرکل حوزه ریاست، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی، مدیران عامل موسسات بنیاد سینمایی فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، موسسه سینماشهر، انجمن سینمای جوانان ایران، موزه سینما، فیلمخانه ملی، مدیران کل استان‌ها و مجلس، حراست، اداری و پشتیبانی، جشنواره...

خبرگزاری تسنیم

محمود سالای معاون هنری وزیر فرهنگ، معتقد است که کاظم نظری در بحرانی‌ترین لحظات کشور که برخی کمر بسته بودند تا جمهوری اسلامی ایران سرافکنده شود، کنار پرچم مقدس ایران ایستاده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

محسن هاشمی، فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، در میزگردی به تشریح سانسورها و ممیزی‌های اعمال‌شده بر کتاب خاطرات سال 1380 پدرش پرداخت. او با اشاره به تعاملات انجام‌شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعداد سانسورها را از 100 مورد به 16 مورد کاهش داد، اما در عین حال به مواردی از سانسورها اشاره کرد که به نظر او "بی‌تدبیری" بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشان ملی فردوسی همزمان با آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به برگزیدگان عرصه‌های «حماسه‌سازی»، «حماسه‌پژوهی» و «حماسه‌سرایی» اعطا شد.

وب‌گاه الف

نشان ملی فردوسی همزمان با آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به برگزیدگان عرصه‌های «حماسه‌سازی»، «حماسه‌پژوهی» و «حماسه‌سرایی» اعطا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین رونمایی از اثر انتشارات سرو با عنوان «پایان سکوت» در مجمع ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن هاشمی گفت: تا قبل از روی کار آمدن دولت سید ابراهیم رئیسی در سال 1400، هیچ‌گونه مشکل یا محدودیتی برای چاپ خاطرات مرحوم هاشمی‌رفسنجانی وجود نداشت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم هیچ‌گونه سانسوری را برای انتشار این خاطرات اعمال نمی‌کرد. در همان اولین سالی که دولت سیزدهم مستقر شد و در زمان بارگذاری کتاب با تأخیر جدی برای اخذ مجوز انتشار مواجه شدیم