دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

وب‌گاه عصر ایران

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه جهان‌آرا: تحقق «تل‌آویو سقوط کرد» را شب عملیات «وعده صادق» دیدیم. رهبر انقلاب امروز کتاب «تل آویو سقوط کرد» را ملاحظه کردند، یک بانوی لبتانی آن را نوشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بازدید سه ساعته رهبر فرزانه انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب که خود کتاب‌شناسی زبده هستند، یک ارزیابی محققانه از راه طی شده و یک چشم‌انداز جامع برای آینده را پیش روی همه کتاب‌دوستان ایران می‌گذارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: محدودیتی در حمایت از تولید بازی‌های موثر و پرمخاطب نداریم و برگزاری اولین رویداد ملی بازی آرا نیز برای همین امر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد رسول‌اف، کارگردان ایرانی که با فیلم جدیدش دانهی انجیر معابد به بخش مسابقه جشنواره کن راه یافته؛ با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از خروجش از ایران خبر داد. چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 اعلام شد که محمد رسول‌اف به تحمل هشت سال حبس (5سال قابل اجرا)، شلاق، جزای نقدی و ضبط اموال محکوم شده است. این حکم توسط شعبه 29 دادگاه انقلاب اسلامی تهران صادر و در شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر تهران تأیید...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حسینی سابقه خوبی در انقلاب و نظام دارد و در هر جایی که بوده توانسته در حد توان عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سید محمد حسینی پل ارتباطی مطمئن و مستحکم میان مجلس و دولت محسوب می‌شد و جا دارد از خدمات او قدردانی ویژه داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهور توانست بین مجلس و دولت برقرار کند، از عملکرد سید محمد حسینی در این سمت قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: معاون سابق پارلمانی با شناختی که نسبت به مسائل مربوط به دولت و مجلس داشت توانست ارتباطات خوبی را بین قوه مجریه و مقننه برقرار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سید محمد حسینی در جایگاه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تمام توان خود را برای ایجاد روابط مناسب و حسنه با مجلس به‌کار می‌گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاشهای سید محمد حسینی به عنوان معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهور برای برقراری تعامل سازنده میان دولت و مجلس، گفت: او در انجام ماموریتش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سید محمد حسینی در جایگاه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تمام توان خود را برای ایجاد روابط مناسب و حسنه با مجلس به‌کار می‌گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تهیه بن یک میلیون تومانی خرید کتاب اعتباری در نظر گرفته شده که اگر با استقبال بالای خبرنگاران مواجه شویم، این اعتبار قابل افزایش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز آمار ایران اخیرا گزارشی از وضعیت تعداد، تحصیلات، نوع قراردادهای شغلی و سایر اطلاعات شغلی کارمندان دولت و نهادهای غیردولتی (به‌جز نهادهای نظارتی و انتظامی و دفاعی) را منتشر کرده است. مرور این آمارها خالی از لطف نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور «اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور «اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» را ابلاغ کرد.

وب‌گاه الف

توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی یکی از موضوعاتی است که همواره به اشکال مختلف مورد تأکید و توجه رهبر انقلاب بوده است.