سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب نماز جمعه تهران به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه ها اشاره و تصریح کرد: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه‌ها گلایه کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم می‌گوید 14 قرآن که بدون اخذ مجوزهای قانونی منتشر شده‌اند، از نمایشگاه کتاب جمع‌آوری شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه گرامیداشت سالگرد اقتدار ناوگروه 86 از ساخت فیلم سینمایی درباره این روز تاریخی خبر دارد.

وب‌گاه الف

سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم می‌گوید 14 قرآن که بدون اخذ مجوزهای قانونی منتشر شده‌اند، از نمایشگاه کتاب جمع‌آوری شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، در ابتدای این نشست محمدتقی محمدیان با بیان اینکه مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بهره‌گیری از شبکه منسجم و فعال در قالب 26 هزار و 800 کانون در سراسر کشور فعالیت دارند، گفت: برنامه این کانون‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله تولید محتوا، برنامه‌های فرهنگی و تربیت عناصر انسانی باورمند و مجاهد در کشور است. 2300 کانون فرهنگی...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم مقام صداوسیما در آیین گرامیداشت حماسه ناوگان 86 در نمایشگاه کتاب از ساخت فیلم و سریال خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمید کرمی بروجنی، سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم، گفت: به منظور نظارت و ارزیابی ناشران قرآن کریم در کشور، بازدید میدانی از قرآن‌های عرضه شده در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انجام شد. وی گفت: در این بازدید، 14 عنوان تخلف از 9 ناشر شامل: یک عنوان چاپ بدون مجوز‌های قانونی، یک عنوان چاپ با مجوز غیر قانونی...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح 17 سینما در استان فارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برخی سالن‌ها در شهرستان‌ها و شهر‌های محروم در حال بازآرایی و متناسب‌سازی است و 3 مورد آن به‌زودی افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی کتاب‌های عرضه‌شده در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب از فقر مطلق تألیف در حوزه نوجوان و یکه‌تازی ترجمه‌های پرفروش‌های آمازون خبر می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهارمین محفل از محافل بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فارسی رضوی با عنوان "ارادت" در حرم مطهر حضرت میر محمد بن موسی (ع)، در جوار حرم مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ (ع)، با حضور پرشور مادحان، شاعران و عاشقان اهل بیت (ع) برگزار گردید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بررسی زمینه‌های تاریخی روند رشد جمعیت در ایران، بیان‌گر این است که رشد جمعیت و باروری در دهه 70 کاهش یافته و در دهه 80 نیز این روند کاهشی تداوم داشته است. کاهش سریع نرخ باروری از 6.5 فرزند به ازای هر زن به طور متوسط در دهه 60 به حدود 1.8 فرزند به ازای هر زن در سال 1390 و افزایش جزئی آن تا حدود 2 فرزند به ازای هر زن در پنج سال منتهی به سرشماری...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دولت در گزارشی ضمن اشاره به جابجایی معاون پارلمانی دولت و پاسخ به برخی ادعاها درباره این جابجایی، مروری بر اسامی معاونت پارلمانی ها در ادوار مختلف داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران ضمن بازدید از چندین غرفه در جریان تازه‌های نشر و آخرین وضعیت نمایشگاه قرار گرفت.