سه‌شنبه 8 خرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد نوشت: طبق هدف‌گذاری سند چشم‌انداز20 ساله گردشگری که دی 1383 تصویب شد 4 دوره در فاصله سال‌های 1384 تا 1404 تعیین شده بود و برای هر دوره، میزان جذب گردشگر خارجی و میزان درآمدزایی از محل ورود گردشگران هم مشخص بود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد در گزارشی به وضعیت ورود گردشگر به ایران پرداخته و نوشته است که طبق سند 20 ساله باید تا پایان امسال 20 میلیون گردشگر ورودی می‌داشتیم اما علاوه بر اروپایی‌ها، چینی‌ها و روس‌ها هم از سفر به ایران منصرف شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شرایلی دبیر اجرایی سومین دوره از رویداد نشان عاشقی ضمن اعلام خبر برگزاری این رویداد در ایام محرم در سطح شهر تهران گفت: امسال سومین دوره از رویداد نشان عاشقی توسط اداره نقاشی سازمان زیباسازی برگزار می‌شود که در آن آثار هنری نقاشی خط و خط‌نگاره با موضوع عاشورا و محرم و سیدالشهدا (ع) اجرا می‌شود. وی افزود: این رویداد مبتنی بر نقاشی و خط‌نگاره‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین انتظامی مازندران از کشف 41 قلم اشیاء عتیقه 500 ساله که قدمت آن تاریخی اسلامی است در شهرستان گلوگاه خبرداد وگفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و قاچاق اشیاء تاریخی و عتیقه از سوی فردی در گلوگاه، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین انتظامی مازندران گفت: 41 قلم اشیاء عتیقه 500 ساله که قدمت آن تاریخی اسلامی است در شهرستان گلوگاه کشف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد از نامگذاری یکی از پرترددترین و نزدیک‌ترین خیابان‌ها به حرم مطهر رضوی، به نام شهید خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (ره) خبرداد.

وب‌گاه الف

مراسم یادبود خادم فرهنگ شهید آیت‌الله رئیسی به میزبانی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با اجرای رسالت بوذری و با حضور وزیر فرهنگ، مدیران هنری و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب به سخنان اخیر بانکی پور درباره برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد.

وب‌گاه گسترش

با شروع ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن در اوایل دوره دولت سیزدهم، قشر ضعیف جامعه، که هدف اصلی این طرح بود، با امیدهای بسیار در این طرح ثبت‌نام کرده و با دشواری اقساط خود را واریز کردند. اما برخی از پروژه‌ها در مراحل ابتدایی متوقف شده و با مشکلات جدی روبه‌رو شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدمحمدرضا فیاضی بروجنی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حضور فعال این سازمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال که با دو رویکرد توسعه پوشش بیمه‌ای و حمایت از فرهنگ خانواده و جوانی جمعیت صورت پذیرفت، از ثبت‌نام 17764 نفر بیمه‌شده جدید در ایام برگزاری نمایشگاه خبر داد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان 1403 با حضور حامد علامتی مدیرعامل و معاونان تولید و فرهنگی کانون برگزار شد. در ابتدای این نشست، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به بیان خاطراتی از رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: رئیس جمهور شهید همیشه پیگیر حوزه‌ی کودک و نوجوان بودند و دو...

وب‌گاه فرارو

نماینده اصفهان در مجلس یازدهم و منتخب مجلس دوازدهم گفت: تمام دستگاه‌ها را موظف کردیم که دوربینشان را در اختیار فراجا قرار دهند نه‌فقط برای حجاب برای اینکه امنیت داخلی شهر‌ها تأمین شود. لازم بود که دوربین‌های شهر یک نظمی داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شیوه جدید برخورد با بی حجابی خطر بازداشت زنان وجود دارد. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر زنان بی‌حجاب نگذارند از آنها عکس بگیریم، بازداشت می‌شوند در شیوه جدید برخورد با بی حجابی خطر بازداشت زنان وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از تدوین طرح "شهر حامی خانواده" خبر داد و گفت: این طرح بعد از انجام مطالعات و کارشناسی‌های لازم، در صحن شورا مطرح و تصویب خواهد شد.