دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در راستای تنویر افکار عمومی پیرامون حواشی ایجاد شده درباره کشت ممنوعه (خشخاش) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از فوت عابر پیاده در بزرگراه امام حسین علیه السلام کرمانشاه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو مرد 22 و 55 ساله بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در شهرستان هرسین داد.

وب‌گاه الف

بارش کشور به وضعیت نرمال نزدیک می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

صبح امروز دو مصدوم با علائم مسمومیت با گاز منوکسید کربن توسط خودروی شخصی به بیمارستان شهدای هرسین منتقل شدند. این دو نفر خیلی زود جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش کشور به وضعیت نرمال نزدیک می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بررسی زمینه‌های تاریخی روند رشد جمعیت در ایران، بیان‌گر این است که رشد جمعیت و باروری در دهه 70 کاهش یافته و در دهه 80 نیز این روند کاهشی تداوم داشته است. کاهش سریع نرخ باروری از 6.5 فرزند به ازای هر زن به طور متوسط در دهه 60 به حدود 1.8 فرزند به ازای هر زن در سال 1390 و افزایش جزئی آن تا حدود 2 فرزند به ازای هر زن در پنج سال منتهی به سرشماری...

وب‌گاه فرارو

براساس داده‌های سازمان هواشناسی، کشور در سال آبی جاری تا 24 اردیبهشت، به‌طور میانگین 2.9 درصد با کاهش بارش روبه‌رو بوده و طی این مدت 209 میلی‌متر بارش دریافت کرده، این در حالی است که میانگین بلندمدت بارش کشوری در این بازه زمانی 215.3 میلی‌متر بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، کشور در سال آبی جاری تا 24 اردیبهشت، به‌طور میانگین 2.9 درصد با کاهش بارش روبرو بوده و طی این مدت 209 میلی‌متر بارش دریافت کرده این در حالی است که میانگین بلندمدت بارش کشوری در این بازه زمانی 215.3 میلیمتر بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، کشور در سال آبی جاری تا 24 اردیبهشت، به‌طور میانگین 2.9 درصد با کاهش بارش روبرو بوده و طی این مدت 209 میلی‌متر بارش دریافت کرده این در حالی است که میانگین بلندمدت بارش کشوری در این بازه زمانی 215.3 میلیمتر بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دولت در گزارشی ضمن اشاره به جابجایی معاون پارلمانی دولت و پاسخ به برخی ادعاها درباره این جابجایی، مروری بر اسامی معاونت پارلمانی ها در ادوار مختلف داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه ای با قدرت 3.5 ریشتر در عمق 6 کیلومتری زمین شهر تازه آباد در کرمانشاه را لرزاند. زمین لرزه ای با قدرت 3.5 ریشتر در عمق 6 کیلومتری زمین شهر تازه آباد در کرمانشاه را لرزاند. به گزارش اعرشه آنلاین، ساعت 10:56 دقیقه امروز چهارشنبه زمین لرزه ای با قدرت 3.5 ریشتر در عمق 6 کیلومتری زمین شهر تازه آباد در کرمانشاه را لرزاند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پتروشیمی جم در این ماه موفق شد تناژ فروش خود را بالا ببرد و این موضوع درآمد این پتروشیمی را بر مدار صعودی قرار داده است.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته آقایان دوم خرداد 1403 در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی نتایج به دست آمده در میان نمایندگان ابقاء شده در مجلس دوازدهم نشان داد که همانگونه که در مرحله اول انتخابات ریزش آراء بسیار محسوس بوده است، در دور دوم نیز نمایندگان فعلی ریزش رأی زیادی داشته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه ای با قدرت 3.5 ریشتر در عمق 6 کیلومتری زمین شهر تازه آباد در کرمانشاه را لرزاند.