دوشنبه 7 خرداد 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری کشور از اعطای ویزای گروهی برای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از اجرای طرح ساماندهی محوطه تاریخی نقش رستم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در هفت گمرک از جمله گمرک امام خمینی، شهید رجایی، منطقه ویژه اقتصادی بم، فرودگاه امام خمینی (ره)، تهران، بوشهر و جلفا حدود 2 میلیارد دلار کالا در قالب اظهارنامه‌های در جریان اظهار شده اما هنوز ترخیص نشده است.

خبرگزاری تسنیم

اَبَر ساعت پایتخت به تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی منقش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از جای خالی رئیس جمهور فقید کشورمان در پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد را مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

عبداللطیف رشید رئیس‌جمهور عراق امروز شنبه 5 خرداد 1403 به منظور عرض تسلیت در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور فقید کشورمان با استقبال احسان خاندوزی وزیر اقتصاد وارد فرودگاه مهرآباد شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: «با هدف سامان‌دهی و ایمن‌سازی محوطه تاریخی نقش رستم، مسیر‌های گردشگری این محوطه باستانی شامل بازدید از آرامگاه‌ها، نقش برجسته‌ها و کعبه زرتشت تغییر و مسیر‌های ایمن تعریف شد.»

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید با بیان اینکه پنج هزار ایثارگر به سفر حج تمتع 1403 اعزام می‌شوند، گفت: 30 نفر از جانبازان به همراه همسران و همراهانشان اعزام می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: 200 نخبه پزشکی که برگزیده جشنواره رازی بودند با همت و پیگیری آیت‌الله رئیسی و شورای عالی انقلاب فرهنگی توانستند جذب وزارت بهداشت شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از بنیاد ملی نخبگان رسول محمدقلی؛ معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به نقش آیت‌الله رئیسی در ارتقاء نظام نخبگانی کشور، گفت: در دورانی که جناب آقای رئیسی تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام را بر عهده داشت، با جمعی از فعالان حوزه نخبگان با وی دیدار کردیم و در همان دیدار بر موضوع شناسایی، هدایت و حمایت از مستعدان برتر مناطق...

خبرگزاری تسنیم

معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان گفت: بسیاری از برنامه‌های تحولی بنیاد نخبگان مانند جذب نخبگان در دستگاه‌ها، ایجاد و ساماندهی کانون‌های مردمی نخبه‌پرور و همچنین شناسایی فعال و توسعه دایره نخبگانی، حاصل نگاه شهید آیت‌الله رئیسی به موضوع نخبگان بود.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: با هدف ساماندهی و ایمن‌سازی محوطه تاریخی نقش رستم، مسیر‌های گردشگری این محوطه باستانی شامل بازدید از آرامگاه‌ها، نقش برجسته‌ها و کعبه زرتشت تغییر و مسیر‌های ایمن تعریف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نقص فنی در هلوکوپترهای مسولان کشور که در آخرین حادثه به شهادت ابراهیم رئیسی منجر شد برای اولین بار نیست که اتفاق افتاده است. نقص فنی در هلوکوپترهای مسولان کشور که در آخرین حادثه به شهادت ابراهیم رئیسی منجر شد برای اولین بار نیست که اتفاق افتاده است. به گزارش عرشه آنلاین، در این مطلب به بررسی ماجرای سانحه هوایی برای محسن رضایی و احمدی نژاد در 12 خرداد 1392 هلی‌کوپتری در ارتفاعات البرز...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل حریم شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت کنترل حریم پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.