دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده، سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز دوشنبه مورخ 1403/02/24 تا ساعت 23:59 روز چهار شنبه 1403/02/26 در دسترس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تأمین اجتماعی، دو درصد از حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را کسر کرده است سازمان تأمین اجتماعی، دو درصد از حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را کسر کرده است برخی از بازنشستگان در تماس با عرشه آنلاین گفته اند که مبالغی تحت عنوان دو درصد ماده 89 از حقوق اردیبهشت ماه انان کسر شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز یحیی گل محمدی نتوانست با به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور بنشیند. هنوز یحیی گل محمدی نتوانست با به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور بنشیند. به گزارش عرشه آنلاین، حمید مطهری تا زمان آمدن یحیی گل‌محمدی سکان هدایت تراکتور را بر عهده خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

در هفته گذشته، بانک‌های مرکزی تصمیم به عدم تعیین تاریخ مشخصی برای کاهش نرخ‌ها گرفتند. ارقام ملایم مربوط به اشتغال در ایالات متحده، فشاری بر دلار آمریکا ایجاد کرد، در حالی که قیمت طلا جهانی افزایش یافت و ممکن است به رکورد خود در 2431.40 دلار برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرزین با اشاره به اهمیت تنظیم گری و مقررات گذاری در بازار ارز گفت: هیچ بازاری در دنیا بدون مقررات و دستورالعمل وجود ندارد و ما نیز معتقدیم بازار ارز و نرخ ارز نیز باید تابع قواعد و مقررات خاص خود باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«کسانی که برای ایران پیش از اسلام جایگاهی قابل نبودند، اکنون برای اقناع مردم به رعایت یک ارزشی که مدعی اسلامی بودن آن هستند، به شخصیت‌های خیالی و اسطوره‌ای از شاهنامه ارجاع می‌دهند و جالب اینکه کاملا هم اشتباه استناد می‌کنند.» عباس عبدی در یادداشتی با عنوان «تناقضات جریان رسمی» در روزنامه اعتماد نوشت: به نظر می‌رسد که هر یک از رویکردهای سیاسی در ایران کمابیش دچار تناقضات و مشکلات منطقی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی و آدرس سایت مربوط به آن اعلام شد. زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی و آدرس سایت مربوط به آن اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه 3 درباره ماجرا‌ی تعطیلی برنامه نود و برکناری عادل فردوسی‌پور توضیحاتی داد. علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه 3 درباره ماجرا‌ی تعطیلی برنامه نود و برکناری عادل فردوسی‌پور توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر سابق شبکه 3 درباره ماجرا‌ی تعطیلی برنامه نود و برکناری عادل فردوسی‌پور صحبت کرد.

وب‌گاه گسترش

نقره کار بیان کرد: در کشور ایران، با توجه به ایجاد موانع متعدد برای کاربران، فیلترینگ گسترده و محدودیت های مختلف در فضای مجازی، امکان برقراری ارتباط با پلتفرم های بین المللی وجود ندارد؛ از این رو، مطرح کردن بحث تک شاخ به نوعی بی معنی است و کمکی به فعالان این حوزه نخواهد کرد. فعالان استارتاپ ها به انگیزه و پشتوانه نیاز دارند که متاسفانه در حال حاضر چنین بستری مهیا نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، به افرادی که گواهینامه شان از اعتبار ساقط شده است هشدار داد. رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، به افرادی که گواهینامه شان از اعتبار ساقط شده است هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتبار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +10...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سلامی گفت: ملت ایران در میدان‌های سخت طوری ساخته شده است که هر گونه طراحی دشمن برای شکستن عزم و اراده این کشور در عرصه‌های مختلف همواره نتیجه عکس داده و ایران اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قیمت سکه در معاملات نقدی ریزش کرد. در شرایط کنونی عده‌ای از فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند احتمالاً قیمت سکه افت قوی‌تری را تجربه خواهد کرد. از سوی دیگر برخی نیز معتقدند که لیدر اصلی بازار سکه، قیمت دلار و درهم است و به نوسانات بازار ارز چشم دوخته‌اند. قیمت سکه در معاملات نقدی روز یکشنبه 250 هزار تومان ریزش کرد. در شرایط کنونی عده‌ای از فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند که اگر قیمت اونس...

وب‌گاه گسترش

قیمت خودرو در روز دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403، با افت شدید در بیشتر محصولات آغاز به کار کرده است. با این حال، تعداد معدودی از خودروها نیز با صعود یا بدون تغییر قیمت گزارش شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز اعلام شد. قیمت موبایل و قیمت گوشی ها بازار در چه رنجی است؟ قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت دلار نیز بر قیمت موبایل تاثیرگذار بوده است. قیمت موبایل‌های پرفروش با توجه به قیمت دلار هر روز در حال نوسان است. آخرین قیمت موبایل چند است؟ به‌گزارش عرشه آنلاین، ارزان‌ترین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل وحشتناک در افغانستان کشته های زیادی برجای گذاشته است. سیل وحشتناک در افغانستان کشته های زیادی برجای گذاشته است. به گزارش عرشه آنلاین، وقوع سیلاب شدید طی دو روز گذشته در چندین شهرستان ولایت بغلان افغانستان تعدادزیادی جان باختند و ده‌ها تن دیگر ناپدید شدند.