دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ملانوما می‌تواند در هر قسمتی از بدن شما رشد کند و آن‌ها اغلب در قسمت‌هایی رشد می‌کنند که در معرض آفتاب قرار گرفته اند، مانند: پشت، پا ها، بازوها و صورت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری تهران اقدام به قطع درختان خ ولیعصر کرده است. شهرداری تهران اقدام به قطع درختان خ ولیعصر کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، اقدام شهرداری در قطع درختان خیابا ولیعصر تهران واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا سه شنبه آسمان کرج ابری همراه با رگبار و رعد و برق در بعضی ساعات، وزش باد، گرد و خاک و تگرگ و چهارشنبه و پنج شنبه نیز آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

وب‌گاه گسترش

کشورهای بسیاری به سمت تولید انرژی تجدیدپذیر حرکت کرده اند و با استفاده از انرژی خورشید، برق پارک تولید می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این سکانس از سریال جنگل آسفالت به شدت در فضای مجازی واکنش‌برانگیز شده است. ویدیویی از سکانس ازدواج آزاده صمدی با علیرضا جعفری در سریال «جنگل آسفالت» وایرال شده است. برخی از کاربران فضای مجازی با نگاهی سخت‌گیرانه، گمان می‌کنند که پخش این قسمت سریال از زیر دست سانسورچی در رفته است. البته که پخش چنین سکانسی اصلاً هم غیرعادی نیست، به هر حال این روزها، مخاطب به سریال‌های خارجی و جریان روز...

وب‌گاه 55 آنلاین

استاندار فارس با اشاره به حذف ردیف بودجه ملی تخت جمشید از لایحه بودجه سال 1404، از تصویب اعتبارات هزار میلیاردی برای مجموعه جهانی تخت جمشید و سایر جاذبه‌های گردشگری استان در سفر دوم هیئت دولت به فارس خبر داد. وی همچنین از اختصاص اعتبارات از طریق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع به مجموعه‌های تاریخی و گردشگری استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای 33 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌نویس شیوه‌نامه فروش نان مسطح (سنتی / صنعتی) به‌صورت غیرحضوری اعلام شد. پیش‌نویس شیوه‌نامه فروش نان مسطح (سنتی / صنعتی) به‌صورت غیرحضوری اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) اعلام کرد: پیش‌نویس شیوه‌نامه فروش نان مسطح (سنتی / صنعتی) به‌صورت غیرحضوری توسط سکوها و فروشگاه‌های اینترنتی، فروش تلفنی و غیره تدوین شده که پس از طی مراحل تصویب به‌زودی ابلاغ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدد مجوزهای بی‌شماری که برای شروع یک فعالیت اقتصادی در کشور ما وجود دارد دست‌و‌پای بسیاری از تولیدکنندگان کشور را بسته؛ مجوزهای که به اعتقاد فعالان صنایع مختلف بعضا نامربوط به آن حوزه فعالیت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوال یکی از معلمان بازنشسته، زمان همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته را اعلام کرد. رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوال یکی از معلمان بازنشسته، زمان همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مدت‌هاست که موضوع همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته به یکی از دغدغه‌های اصلی این قشر تبدیل شده است. با این وجود، رئیس سازمان...

وب‌گاه گسترش

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: در برخی موارد، افزایش قوانین ممکن است منجر به ابهامات و تعارضات بیشتر شود. گاهی تمرکز بر قانون‌گذاری مانع نظارت کارآمد ما می‌شود، در حالی که در واقع تدوین یک قانون موثر از نظارت فعال به دست می‌آید.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس صندوق توسعه ملی خواستار واگذاری میادین نفت و گاز به بخش خصوصی با نظارت صندوق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هم‌اکنون حدود دو هزار نفر برای خرید تویوتا ثبت‌نام کرده‌اند و اولین محموله خودروهای وارداتی تویوتا شامل هزار دستگاه در حال بارگیری به سمت ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر کره شمالی شخصا یکی از اسلحه‌های تک تیرانداز جدید تولید شده توسط یکی از کارخانه‌های جنگ‌افزارسازی کوچک این کشور را تست کرده و با آن چند گلوله به سمت یک سیبل شلیک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حکم رییس‌جمهور معاون پارلمانی جدید ریاست جمهوری منصوب شد. با حکم رییس‌جمهور معاون پارلمانی جدید ریاست جمهوری منصوب شد. به گزارش عرشه آنلاین، با حکم سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور، محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران به عنوان معاون امور مجلس رییس جمهور منصوب و حکم سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی سابق هم به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی‌رییس جمهور صادر شد.

وب‌گاه گسترش

بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی اعلام کرد که در سه ماهه چهارم سال 2023، مراودات مالی ایران با بانک‌های خارجی با رشد 10 درصد افزایش یافته است. همچنین، این بانک اعلام کرد که کل سپرده‌های ایران نزد این بانک‌ها بیش از 13 میلیارد دلار است.