یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زائران حج تمتع از امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه می‌توانند حداکثر 500 دلار ارز ویژه حج را از طریق شعب منتخب ارزی بانک ملی دریافت کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

چندی پیش بود که امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه، از نوعی از اقتصاد سخن گفت که به اعتقاد بسیاری از اقتصاددانان ریشه مشکلات اقتصادی و توسعه‌ای کشور است. آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی گفت: «امروزه می‌بینیم عده‌ای در رسانه‌های مختلف موضع‌گیری می‌کنند، ژست روشنفکری و تخصص به خود می‌گیرند و شعار می‌دهند که مدیریت اقتصاد با زور نمی‌شود. این حرف‌ها چیست؟ اقتدار حکومتی باید پای کار بیاید و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر تصفیه خانه آب تهران اظهارات مهمی درباره سختی آب نوشیدنی تهران عنوان کرد. مدیر تصفیه خانه آب تهران اظهارات مهمی درباره سختی آب نوشیدنی تهران عنوان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر تصفیه خانه آب تهران درباره تصفیه‌کننده‌های آب خانگی دست به افشاگری زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرایند سنجش کلاس اولی‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. به همین منظور، دانش‌آموزانی که قبل از سال 1397 متولد شده‌اند باید برای ورود به مقطع کلاس اول دبستان، در این طرح شرکت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، نیروهای این کشور پنج روستا را در منطقه «خارکیف» در شمال شرقی اوکراین تصرف کرده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

رمان «بازمانده روز» اثر ایشی گورو، داستان «باتلری (butler)/ پیش خدمتی» پا به سن گذاشته به نام استیونز است که بیش از 30 سال و در سال های بین دو جنگ جهانی، در سرای لُرد دارلینگتن - متعلق به لُرد بانفوذ انگلیسی، حامی نازی ها و دارای نقش شایانی در تصمیم گیری های سیاسی انگلستان - خدمت کرده است.

وب‌گاه گسترش

عراق توجهی به تصمیمات اوپک پلاس ندارد و تولید نفت را افزایش داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل هوادار، یک جلسه ریکاوری را برگزار کرد و بازیکنان ذخیره هم در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی جوانان به میدان رفتند. ستاره ازبک پرسپولیس برای استراحت راهی کشورش شد پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل هوادار، یک جلسه ریکاوری را برگزار کرد و بازیکنان ذخیره هم در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی جوانان به میدان رفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر در یک آزمون نمره خوبی کسب نکرده‌اید، نگران نباشید؛ زیرا ممکن است تمام دانش‌آموزان به دلیل ضریب سختی بالای پرسش در آن درس، عملکرد خوبی نداشته باشند و این موضوع باعث شود در نهایت، اگر در یک آزمون نمره خوبی کسب نکرده‌اید، نگران نباشید؛ زیرا ممکن است تمام دانش‌آموزان به دلیل ضریب سختی بالای پرسش در آن درس، عملکرد خوبی نداشته باشند و این موضوع باعث شود در نهایت، به گزارش عرشه آنلاین،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش های اخیر باعث شده تا دریاچه ارومیه با داشتن 2.5 میلیارد مترمکعب آب، وضعیت نویدبخشی داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مقاله، ما سفر آموزش زبان انگلیسی به زبان‌آموزان جوان، برجسته کردن استراتژی‌های موثر، غلبه بر چالش‌ها و پرورش عشق به یادگیری زبان را بررسی خواهیم کرد. یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان فقط به معنای کسب مهارت جدید نیست. این یک سرمایه گذاری برای آینده آنهاست. با به هم پیوستگی روزافزون دنیا، مهارت در زبان انگلیسی درها را به روی تعداد بی شماری از فرصت ها هم از نظر آکادمیک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، از پیشرفت‌های چشمگیر در پروژه آبرسانی به شهرها و روستاهای بندرعباس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالرسول پورعباس در اولین نشست خبری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: سازمان ملی سنجش از امروز هیات امنایی اداره می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز گفت:90درصد حجم 22 میلیارد مترمکعبی گاز انتقالی در جنوب و جنوب شرق کشور در سال 1402 به صنایع و نیروگاه‌ها اختصاص یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار روند ثبات را در پیش گرفته است و به 44,879 (چهل و چهار هزار و هشتصد و هفتاد و نه) تومان رسید که نسبت به روز پیش، تغییری نداشته است.