دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه گسترش

صنعت نفت یکی از مهم ترین محرک های اقتصاد کشور است که به توجه بسیاری نیاز دارد و گفته می شود که کسری بودجه، کمشکل بزرگ صنعت نفت شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

یکی از روش‌های هک شدن در اینستاگرام که امروزه بسیار توسط هکر‌ها استفاده می‌شود، روش پسورد اتک است. در این روش هکر سعی می‌کند تا با تست کردن پسورد‌های مخلتف به پسورد صحیح دست پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این بخش درباره ساعات سعد و نحس امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. در این بخش درباره ساعات سعد و نحس امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. توجه داشته باشید این ساعات براساس شهر تهران تنظیم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنیده‌ها حاکیست که سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران جایگزین سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌شود.

وب‌گاه گسترش

منابع قابل اعتماد خبر می‌دهند که سامسونگ و اپل در حال همکاری برای تولید اولین آیفون قابل تاشو هستند. بزودی اپل قرار است گوشی تاشو خود را رونمایی و عرضه کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

دم کانگوروها فقط برای تعادل نیست. آنها از دم خود برای کمک به خنک شدن بدن، جابجا کردن اشیاء و حتی در هنگام دعوا به عنوان سلاح استفاده می‌کنند. کانگوروها حیوانات بسیار باهوشی هستند. آنها می‌توانند از ابزارها استفاده کنند، معماها را حل کنند و حتی از رفتار انسان‌ها تقلید کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزیر امور خارجه با بیان اینکه امروز از مرحله گفت‌وگوهای ایرانی عربی عبور کرده‌ایم و به گفت‌وگوهای منطقه‌ای وارد شده‌ایم گفت: ایران برای تعمیق تفاهم و همدلی بین کشورهای منطقه مصمم است. وزیر امور خارجه با بیان اینکه امروز از مرحله گفت‌وگوهای ایرانی عربی عبور کرده‌ایم و به گفت‌وگوهای منطقه‌ای وارد شده‌ایم گفت: ایران برای تعمیق تفاهم و همدلی بین کشورهای منطقه مصمم است. به گزارش عرشه آنلاین،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مسئولیت شکست ارتش اسرائیل در 7 اکتبر (طوفان الاقصی) را می‌پذیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کشورهای عربی که این روزها با برنامه های اقتصادی بزرگ و کلان، نام خود را بر سر زبان ها انداخته اند، در تازه ترین پروژه خود دست روی صنعت معدن گذاشته و در سودای راه اندازی کسب و کاری تازه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد کوریلا به عنوان مهمان رسمی هالوی وارد اسرائیل شد.

وب‌گاه گسترش

داود منظور گفت: وظیفه ما در دولت این است که معیشت بازنشستگان را بهبود بخشیم. دولت در لایحه بودجه سال گذشته این پیش‌بینی را داشت که منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در برخی از کتاب ها و منابع تاریخی آمده است که ساخت بازار تجریش به 70 سال پیش باز می گردد. اما بنا به گفته کسبه های قدیمی بازار، قدمت و سن بازار تجریش بالای 150 سال است. وجود بناهای تاریخی در این بازار گواه این موضوع است که سن و قدمت بازار تجریش بیش از این حرف ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله جوادی آملی به مسوولان توصیه کرد که اختلافات را کنار گذاشته و این گروه و آن گروه نکنند و اگر اختلاف نظری هست در بین خودشان مسائل را با گفتوگو حل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چوپان در جستجوی جانشین خود؛ خداحافظی قهرمان پس از 2024 چوپان اعلام کرده بود پس از مستر المپیا 2024 از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد. هادی چوپان، قهرمان نامدار پرورش اندام ایران، در حال گذراندن آخرین روز‌های دوران قهرمانی خود است و با جدیت به دنبال کشف استعداد‌های جوان در داخل کشور برای جانشینی خود در رقابت‌های مستر المپیا می‌گردد.