یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

4 بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در صورت دریافت کارت در دیدار با فولاد بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر را از دست می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجری طرح گیاهان دارویی گفت: ایران رتبه نخست تولید گلاب در دنیا را داراست و همواره به 36 کشور دنیا صادرات دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی که جانبداری از تل‌آویو را نمایان می‌کند تحریم تسلیحاتی اسرائیل را غیرعاقلانه توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر مریم میرزاخانی به مناسبت تولد مادرش شعری زیبا را خواند /. دختر مریم میرزاخانی به مناسبت تولد مادرش شعری زیبا را خواند /. به گزارش عرشه آنلاین، به مناسبت تولد مریم میرزاخانی، این ویدیو از خوانندگی دخترش (آناهیتا) و نوازندگی همسرش (یان وندراک) را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته دوم اردیبهشت ماه بود که خبر پخش فصل سوم «زخم کاری» منتشر شد. سریالی که بخش عمده آن فیلمبرداری و به پایان رسیده و در صورت نهایی شدن این سریال نیمه اول امسال در پلتفرم مورد نظر پخش می‌شود. هفته دوم اردیبهشت ماه بود که خبر پخش فصل سوم «زخم کاری» منتشر شد. سریالی که بخش عمده آن فیلمبرداری و به پایان رسیده و در صورت نهایی شدن این سریال نیمه اول امسال در پلتفرم مورد نظر پخش می‌شود. هنوز...

وب‌گاه گسترش

حمیدرضا غزنوی، دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران روز شنبه (22 اردیبهشت ماه 1403) با مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی معلمان هم میزان افزایش حقوق پس از اجرای رتبه‌بندی را با توجه به تورم اقتصادی موجود در کشور در بهبود وضعیت زندگی معلمان تأثیرگذار نمی‌دانند و در نهایت رتبه‌بندی معلمان نتوانسته معیشت معلمان را نسبت به باقی کارکنان دولت ارتقا دهد. برخی معلمان هم میزان افزایش حقوق پس از اجرای رتبه‌بندی را با توجه به تورم اقتصادی موجود در کشور در بهبود وضعیت زندگی معلمان تأثیرگذار نمی‌دانند و در نهایت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور حواس پرت آمریکا در ادامه گاف‌های خود کیم جونگ اون را رئیس‌جمهور کره جنوبی خواند.

وب‌گاه گسترش

برخی از مدیران ارشد خودروسازی، به طور نامناسب عمل کرده و خود را برای همیشه مدیون مردم و سهامداران می‌کنند. این مدیران با انجام انواع رایزنی‌ها و لابی‌گری، خود را به بخش‌های ویژه و پردرآمد صنعت خودرو می‌رسانند و در نهایت به کسانی تبدیل می‌شوند که از این حوزه رانت‌های میلیاردی عایدشان می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماده 12 مصوبه مجلس شورای اسلامی ناظر به ماده 46 الحاقی به قانون مالیات‌های مستقیم مبنی بر حذف رمزپول و رمزدارایی از شمول مالیات بر عایدی سرمایه به دلیل تبعیض ناروا، مغایر جز 10 بند 9 سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری دانستند. جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضا و نمایندگان تام‌الاختیار سران قوا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و روسای کمیسیون‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: از سال گذشته و با اصلاح سیاست‌های ارزی، شیرخشک نوزادان زیر دو سال با ثبت سامانه‌ای بدون تغییر قیمت و به صورت یارانه‌ای عرضه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بابک مرادی بهترین فرصت گلزنی به بیرانوند در دیدار پرسپولیس و هوادار از دست داد. بابک مرادی بهترین فرصت گلزنی به بیرانوند در دیدار پرسپولیس و هوادار از دست داد. به گزارش عرشه آنلاین، بابک مرادی در بازی با پرسپولیس یک موقعیت خوب گلزنی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حمله موشکی به مناطق اشغالی و به صدا درآمدن آژیر خطر در این مناطق خبر دادند.

وب‌گاه 55 آنلاین

جوجه ترش یکی از غذاهای اصیل و خوشمزه گیلانی است که طرفداران زیادی دارد. این غذا با مرغ، گردو، رب انار، سبزیجات معطر و ادویه جات تهیه می شود و طعمی ترش و ملس دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دیدار ایشان با خانواده شهید زاهدی خبر داد. عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دیدار ایشان با خانواده شهید زاهدی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، مهدی فضائلی، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت سوئد در بیانیه‌ای نسبت به بروز پیامدهای «غیرقابل قبول» انسانی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داد.