دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه عرشه آنلاین

از پوستر رسمی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان رونمایی شد. از پوستر رسمی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان رونمایی شد. به گزارش عرشه آنلاین، در مهم‌ترین مسابقه روز دوم از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، امروز (دوشنبه) استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

ارزیابی به ارتقای کارآمدی در همه ابعاد کمک می‌کند / به شفافیت و رعایت اصل پاسخگویی تاکید داریم

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی قیمت اجاره خانه‌ها در محله‌های شمال تهران پرداختیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئه یاسین رامین در خصوص پرونده اختلاس از هلال احمر، وی را به 3 سال حبس و جریمه 873.887 یورویی محکوم کرد.

وب‌گاه گسترش

مهارت افزایی و آموزش کارکنان، مهمترین استراتژی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در افزایش راندمان تولید وارتقاء بهره وری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترکیب دولت جدید کویت یکشنبه شب، 2 روز پس از انحلال پارلمان و تعلیق برخی از مفاد قانون اساسی، رسانه‌ای شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی هم پایین آمد و به 40,800,000 (چهل میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.37 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

به فکر راه اندازی یک کبابی هستید؟ برای انجام این کار ابتدا باید یک نقشه راه دقیق و عملی برای خودتان تهیه کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: لایحه تقویت مدارس دولتی تدوین شده است و پس از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش به دولت و پس از آن مجلس ارسال می‌شود. وزیر آموزش و پرورش گفت: لایحه تقویت مدارس دولتی تدوین شده است و پس از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش به دولت و پس از آن مجلس ارسال می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش گفت: کاهش تنوع مدارس در دستور کار است، تمام ظرفیت‌ها برای تقویت...

وب‌گاه گسترش

معادن بسیار مهمی در کشور وجود دارد که نیازمند توجه برای رشد اقتصادی پایدار هستند و اکنون گفته می شود که این اتفاق صورت گرقفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر کتابی که رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب آن را مشاهده کردند منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران مدیری این روزها به شدت پرکار شده است و فعالیت های زیادی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد مهران مدیری این روزها به شدت پرکار شده است و فعالیت های زیادی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد به گزارش عرشه آنلاین، این روزها رسانه‌ها از فعالیت گسترده مهران مدیری در پلتفرم‌ها و تلویزیون می نویسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده، سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز دوشنبه مورخ 1403/02/24 تا ساعت 23:59 روز چهار شنبه 1403/02/26 در دسترس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تأمین اجتماعی، دو درصد از حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را کسر کرده است سازمان تأمین اجتماعی، دو درصد از حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را کسر کرده است برخی از بازنشستگان در تماس با عرشه آنلاین گفته اند که مبالغی تحت عنوان دو درصد ماده 89 از حقوق اردیبهشت ماه انان کسر شده است