دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری میزان

بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه‌السلام که در تاریخ 19 اردیبهشت 1403 برگزار شده بود، صبح امروز (دوشنبه) در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر رضوی منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در برنامه تهران 20 ضمن تبریک روز شورا‌ها درباره اقدامات سه ساله شورای اسلامی شهر تهران، بیان کرد: متاسفانه فعالیت عقب مانده در شورای شهر زیاد بوده. البته بسیاری از موارد نیازمند گذر زمان است. وی مسئله حمل و نقل عمومی را یکی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران بیان کرد و گفت: آقایان در دوره گذشته تلاش خود را...

وب‌گاه الف

نخستین کاروان‌های زائران ایرانی حج تمتع با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد دوشنبه از طریق ترمینال «سلام» شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات امنای ستاد دیه کشور با تقدیر از اقدامات حبس‌زدای صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت: این مجموعه حمایتی با وجود ناترازی منابع و مصارف از حبس 60 هزار زندانی پیشگیری کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به صورت رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید در جریان است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور، مسیر دشمنان را اول ایجاد تردید و بعد تغییر و به‌وجود آوردن استحاله عنوان کرد و گفت: مردم ایران از طرح عفاف و حجاب نور حمایت کردند.

خبرگزاری میزان

مراسم بدرقه نخستین کاروان زائران خانه خدا با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و همه دست اندرکاران عملیات حج تمتع شامگاه یکشنبه (23 اردیبهشت 1403) در ترمینال سلام فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه الف

به اعتقاد محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، کاهش سرعت سامانه «غرب‌وزان عرض‌های میانی» به‌دلیل گرمایش زمین موجب شده تا این سامانه به عرض‌های پایین‌تر نفوذ کند و نه فقط از روی دریای مدیترانه که از روی دریای سرخ نیز عبور کند و رطوبت این دو دریا از طریق عربستان به جنوب ایران برسد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برای نخستین بار در ایران و غرب آسیا نخستین عمل جراحی تومور هامارتوم هیپوتالاموس در یک کودک 8 ساله به روش کم تهاجمی «S.R.T» «استریوتاکتیک رادیوفرکونسی ترموکواگولیشن» صورت پذیرفت. براین اساس به‌روزترین و جدیدترین پروتکل درمانی این اقدام در دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری گروه‌های فوق تخصصی استریوتاکسی و فانکشنال جراحی مغز و اعصاب «دکتر منصور...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس هواشناسی: شدت بارش‌ها امروز برای زنجان، گیلان و مازندران است. به‌علت ریزش سنگ هموطنان از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ماه جاری بهترین زمان برای شترسواری در صحرای کومتاگ چین است. در این زمان صحرا آنقدر شلوغ و پر از شترسوار می‌شود که مقامات محلی برای کنترل این عبور و مرور تصمیم گرفتند از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی مخصوص شترها استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به اینکه در سال 1403 امتحانات نهایی توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، گفت: از سال‌های آینده برگزاری امتحانات نهایی با سازمان ملی سنجش است.