دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سامانه، احکام حقوقی خود را رویت یا دریافت کنند؛ این احکام پس از اعمال افزایش مستمری ابلاغی دولت صادر شده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، پیش از بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل تاتنهام، به بازیکنان و هواداران تیمش هشدار داد که در صورت عدم پیروزی در این دیدار، شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست خواهند داد.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، پس از وداع با هواداران این تیم، راهی مقصدی جدید خواهد شد. در حالی که بسیاری رئال مادرید را مقصد نهایی امباپه می‌دانند، اما خبرهای جدید از تلاش غیرممکن قطری‌ها برای جذب این فوق‌ستاره حکایت دارد.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد که در نتیجه بمباران غزه، تماس این گردان‌ها با چهار اسیر صهیونیست در نزد مقاومت قطع شده است.

ویدئویی از نحوه کوتاه کردن چمن استادیوم در پاکستان سوژه کاربران در فضای مجازی شده است.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور با بیان این مطلب گفت: رانندگانی که از سال 93 پلاک آن‌ها مخدوش شده باشد، با حضور در تعویض پلاک به صورت رایگان پلاک آن‌ها را تعویض می کنیم.

استقلال و فولاد در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

الان با سیل ترجمه رمان‌های خارجی مواجهیم که فروش بسیار خوبی هم دارند. نویسندگان این رمان‌ها لزوما نویسندگان کلاسیک نیستند اما مردم ایران آثارشان را می‌خوانند. در حوزه کودک هم کتب خارجی متعددی در بازار کتاب وجود دارد. کتاب‌های پرفروش حوزه کودک، عمدتا ترجمه‌اند نه تالیف نویسندگان داخلی.

در حالی که قرار بود فولاد در دیدار حساس مقابل استقلال با پیراهن مشکی به میدان برود، اما در دقیقه آخر و با نظر داور مسابقه، رنگ لباس این تیم به قرمز تغییر کرد.

"در واقع طرح صیانت هیچ گونه مراحل قانونی و آئین نامه ای لازم را در کمیسیون مربوطه طی نکرده تا امروز در صحن مجلس مطرح شود".

ویدیویی از حمله گروهی میمون‌ها به کارتون موز و واکنش جالب آن‌ها را ببینید.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو، با چشمانی اشکبار از این تیم و هوادارانش خداحافظی کرد. او در آخرین حضورش در ترکیب پورتو، گل خاطره‌انگیزی در دقیقه 90+8 به ثمر رساند و عملکرد درخشانش در این فصل، مورد تمجید سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم قرار گرفت.

سالاری نسب درباره میزان کاهش قاچاق با گسترده تر شدن استفاده از کارت سوخت شخصی بیان داشت: دولت سعی کرده سوخت به نحو احسن در اختیار قرار گیرد، هیچ جایگاهی تعطیل نشود و کارت در اختیار مردم باشد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، با عبور از اسطوره‌هایی مانند یوهان کرایف و فرانس بکن‌باوئر، به عنوان "بهترین فوتبالیست تاریخ اروپا" از سوی سایت "گیو می اسپورت" انتخاب شد.

آتش سوزی در یک مرکز خرید ورشو پایتخت لهستان رخ داد بر اثر آتش سوزی 1348 مغازه به طور کامل در آتش سوخت و خاکستر شد.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی رئال مادرید، پاداش 100 میلیون یورویی انتقال خود به این باشگاه را به صورت قسطی دریافت خواهد کرد. این موضوع در حالی است که فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، به دنبال انتقام از امباپه به خاطر رد پیشنهاد این باشگاه در سال گذشته است.