دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

پژوهشگران دانشگاه «ام‌آی‌تی»(MIT)، «بیمارستان بریگام و زنان»(BWH) و «دانشکده پزشکی هاروارد»(HMS) یک درمان جدید بالقوه را برای اختلال خودایمنی موسوم به «طاسی منطقه‌ای»(Alopecia areata) ارائه داده‌اند که به ریزش مو منجر می‌شود و افراد را در هر سنی از جمله سنین کودکی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وحید قلیچ، پیشکسوت پرسپولیس، مدعی شد که این تیم امتیازات زیادی را در این فصل لیگ برتر به لطف اشتباهات داوری به دست آورده است.

تصاویری از بارندگی شدید و وزش باد و رعد برق در عراق و وضعیت خیابان‌ها منتشر شده است. تصاویری از باد و باران و رعد برق در بصره عراق ببینید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: بعد از تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان احتمال تعطیلی شنبه ها از خرداد وجود دارد.

تیم فوتبال آرسنال با برتری یک بر صفر مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد، به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد و رقابت قهرمانی را به اوج هیجان رساند.

وزارت بهداشت فلسطین افزود که از این مجموع 138 پرستار بودند که در بمباران‌ها در نوار غزه جان باختند.

منچستریونایتد با شکست مقابل آرسنال، رکورد جدیدی از ناکامی را در تاریخ خود به ثبت رساند. شاگردان اریک تن‌هاخ با 14 باخت در این فصل، ضعیف‌ترین عملکرد خود در لیگ برتر را رقم زدند.

این تفاهم‌نامه که به امضای محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و بابک افقهی مدیرعامل تاپیکو رسید، توسعه همکاری متقابل برای تأمین مالی و حمایت از کمک به حل برخی دغدغه‌های صنعت نفت از جمله حل مشکل ناترازی گاز و ارتقای شرایط تولید و اشتغال مورد توجه قرار گرفته است.

با وجود اینکه دولت‌ها در این سال‌ها تلاش‌هایی در دوره‌های مختلف انجام دادند؛ اما موفقیتی کسب نکرده‌اند. در نتیجه اکنون وقتی راجع به مسکن صحبت می‌کنیم، دیگر بحث مشکل و دشواری مسکن مطرح نیست؛ چراکه به طور صریح وارد «بحران مسکن» شده‌ایم.

توپ‌های رسمی که برای مسابقات جام جهانی فوتبال از سال 1930 تاکنون را در این ویدئو مشاهده می‌کنید.

نعیمه نظام دوست که در فیلم هزار پا با رضا عطاران همبازی بود به مناسبت روز تولد او با انتشار سکانسی از این فیلم تولد عطاران را تبریک گفت.

آتوسا تیموری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مقاله و پروژه ای پژوهشی با عنوان "نقش بازارپردازی در قصد خرید مشتریان" به تعریف بازارپردازی به عنوان فرایند و شیوه عرضه و فروش کالا به مشتریان پرداخته است.

اینترمیامی شنبه شب با نتیجه 3-2 مونترال را شکست داد، اما قوانین دست و پا گیر MLS باعث عصبانیت لیونل مسی و مربی‌اش شد.

«سید ابراهیم رئیسی» با توجه به پایان دوره مسئولیت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در بخشی از نشست امروز (یکشنبه) هیأت دولت، از «حسینی» به‌عنوان چهره‌ای علمی، فرهنگی و انقلابی یاد و بر استفاده از تجربیات و توانمندی‌های وی در سنگرهای دیگر در دولت مردمی تأکید کرد.

شاهسون به کاهش سن اعتیاد به مصرف سیگار و سایر مخدرها و مواد توهم‌زای صنعتی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: سن مصرف سیگار اکنون در کشور به کودکان دبستانی رسیده، در حالی که سیگار دروازه ورود به سایر مواد مخدر سنگین است و با فرو ریختن قبح آن، فرد سیگاری یا قلیانی به راحتی هر دود خانمان‌سوزی را امتحان می‌کند که خیلی از آنها خواسته یا ناخواسته به دام اعتیاد کشیده می‌شوند.

به تماشای شکوه خلقت بنشینید و ببنید چگونه یک موجود از پیله خود خارج می‌شود تا به یک پروانه زیبا تبدیل شود.